KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 19. srpna do 25. srpna 2019.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Čínské čtvrtlitrové double pro továrnu KTM

Tisková zpráva KTM, foto: F. Kirn / KTM
Čínské čtvrtlitrové double pro továrnu KTM
07.05.2008
 

Čínské úřady jim chtěli předepisovat v jakých barvách u nich můžou chodit, továrna z Mattighofenu jim ovšem odpověděla po svém, na stupně vítězů poslala oba své jezdce.

Podruhé v historii získala továrna KTM v závodě třídy 250 ccm double. Po triumfu Hiroshi Aoyami v loňském Sachsenringu, kde dojel druhý Mika Kallio, si oba jezdci tentokrát své pozice vyměnili. Navzdory problému s přilnavostí na osychající dráze, dokázal tentokrát finský jezdec ukázat své umění a po zásluze zvítězit.

 

Mika Kallio:

“Na suchu jsme trochu ztráceli, ale mokrá dráha nám dnes pomohla. Určitě to ovšem nebylo snadné. Po startu jsem pozoroval situaci a zjistil jsem, že mezi mnou a ostatními je trochu rozdíl. Oni byli rychlejší v jedné sekci okruhu, já ve druhé. Bylo obtížné jezdit s nimi. Nakonec se mi je podařilo předjet a dostat se na druhé místo. Když okruh začal osychat, byl motocykl stále složitější v ovladatelnosti. Když jsem nakonec projel vítězně cílem, musel jsem zastavit u zdi a oslavovat s mým týmem. Musíme do naší strategie zařadit vítězství všude, kde to jen půjde, ale také tam musíme zařadit spokojenost s bezpečnými body, když to jednoduše na vítězství nebude.“

 

Hiroshi Aoyama:

“Startoval jsem z jedenácté pozice a tak oslavovat pódium je naprosto fantastické. Na poslední chvíli jsme udělali úpravu na roštu, změnili jsme nastavení o jeden zub a vyplatilo se nám to. Šestka totiž na rovinkách nefungovala jak měla. Bylo to určitě správné rozhodnutí, které mi hodně pomohlo. Znamenalo to ovšem, že trojka a čtyřka byly trochu dlouhé a tak mi chvilku trvalo, než jsem si na to zvyknul. Když to přišlo, tak jsem se dostal na druhé místo, ale to už byl Mika daleko. Udělal jsem vše pro to, abych ho dohonil. Bylo to obtížné, protože suchá stopa zničila pneumatiku a já pak neměl v mokrých částech dostatečnou přilnavost.“

 

Další články sekce