přihlášení pro registrované
jméno:
heslo:
registrovat zapomenuté heslo
 
KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 19. února do 25. února.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Další body pro tým Yamaha Tech 3

Tisková zpráva Yamaha Tech 3
Další body pro tým Yamaha Tech 3
05.05.2008
 

Sedmé a dvanácté místo zajistilo týmu Yamaha Tech 3 další světové body, po sobotní kvalifikaci to ovšem bylo připravené na lepší bodový zářez.

Tým Yamaha Tech 3 si udržel čtvrté místo v hodnocení týmů, do kterého tentokrát přispěl Colin Edwards devíti body za jeho sedmé místo a James Toseland poté přidal své čtyři body za 12. místo. Zápis mohl být ovšem daleko silnější, vždyť Edwards jako vítěz kvalifikace se po startu dostal na první místo. Pak ovšem následoval propad zaviněný několika jezdeckými chybami. Toseland byl v Shanghai poprvé v kariéře a tak jeho výsledek může být považován za dobrý počin, nicméně od pátého jezdce průběžného pořadí, na kterém Toseland figuroval při příjezdu do Číny, se očekávalo více.

 

Colin Edwards (7. místo, +29,780):

“Nejsem zrovna moc spokojený. Věděl jsem jak rychle můžu jezdit a snažil jsem se po startu všem ujet. Cítil jsem, že je za mnou Casey, ale nevěděl jsem, kde je Valentino a Dani. Oni ovšem opravdu letěli, jakmile mě předjeli, byli hned pryč. Jel jsem třetí a přijel jsem do vlásenky po cílové rovince. Začal jsem brzdit v obvyklém místě, ale zadek motorky šel do vzduchu a já jel po předním kole snad nejdál co jsem kdy v mé kariéře jel. Dostal jsem se mimo dráhu. Ztratil jsem tři sekundy. Je to špatná výmluva, ale opravdu jsem pak jel jak to nejlépe šlo. Dnes jsme prostě trochu prohráli v nastavení motorky. Navíc další chyba přišla na konci závodu, ale i bez ní bych stejně na pódiu nebyl.“

 

James Toseland (12. místo, +43,191):

“Nechci jezdit na 12. místě, ale i takové jsou výsledky. Pro mě je to zde poprvé. Tento víkend jsem měl nějaké problémy s nastavením a tak jsem se nemohl pořádně naučit tuto dráhu. Něco jsme chtěli ještě vyzkoušet ráno, ale pršelo. Do závodu jsme tedy nastavení odhadli. Na papíru vypadalo dobře, ale bohužel nefungovalo tak, jak bych si představoval. Aby jste v MotoGP byli na lepších místech, nesmíte mít mnoho problémů. Já je dnes měl a tak jsem skončil dvanáctý. Jeden z problémů byla přední brzda. Když jsem za ní zatáhl, šlo zadní kolo do vzduchu a s tím se špatně zatáčí. Problém s osmistovkou je, že nemá velký krouticí moment, takže musíte v zatáčkách stále udržovat velkou rychlost. Pokud pak s motorkou válčíte při nájezdech, nemůžete čekat, že se vám bude dobře chovat v průjezdech a výjezdech ze zatáček. Další nevýhoda oproti těmto chlapcům byla, že jsem neznal okruh. Nyní se budu soustředit na Le Mans, jezdím ve francouzském týmu a tak jim budu chtít doma udělat radost.“

 

Další články sekce