přihlášení pro registrované
jméno:
heslo:
registrovat zapomenuté heslo
 
KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 16. října do 22. října.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Haga a Corser před sezónou 2008

Tisková zpráva Yamaha Racing
Haga a Corser před sezónou 2008
05.02.2008
 

Noriyuki Haga a Troy Corser, stejně jako celý tým Yamaha Motor Italia WSB, jsou připraveni na výzvu s názvem WSBK 2008.

Dnes Vám přinášíme slova manažera Massima Meregalliho, ale především Noriyuki Hagy a Troye Corsera, jezdců superbikového týmu Yamaha Motor Italia WSB, který je již mnoho let oficiálním zástupcem japonské továrny. Ještě předtím si Vás dovolíme upozornit, že poslední velké testy před startem sezóny 2008 proběhnou přímo v dějišti prvního závodu – Kataru, a to ve dnech 12. – 13. února. Po těchto testech bude na programu již samotný úvodní podnik, který na okruhu nedaleko Doha odstartuje tréninky, kvalifikacemi a superpolem 21. a 22. února. Závody jsou poté na programu v sobotu 23. února v tradičních časech 12:00 a 15:30 hodin (časový posun tvoří 2 hodiny, tedy dle časů v Evropě to bude v 10:00 a 13:30).

 

#41 Noriyuki Haga (jezdec Yamaha Motor Italia WSB Teamu):

“Letos pojedeme 30 jednotlivých závodů, navíc mnoho dobrých jezdců letos vstoupilo do tohoto Mistrovství světa, včetně šesti Japonců! Těším se na dobré souboje se všemi těmito jezdci. Myslím si, že Mistrovství světa Superbike bude letos více vzrušující než MotoGP. Lidé by měli jezdit na své místní závody, aby tyto bitvy viděli. Cítím, že se výkony všech jezdců a jejich týmů hodně zlepšili a proto je obtížné cokoliv v tuto dobu předvídat. Musím nejprve trochu získat z tohoto šampionátu informace. Při testech na Phillip Islandu byla silná Suzuki i Ducati, ale neviděli jsme tam opět Hondu. Musíme proto počkat. Naše vstřikování YCC zlepšilo akceleraci a zlepšilo použitelnost výkonu motoru. Při testech na Phillip Islandu vše velmi dobře fungovalo. Naše motorka je velmi konkurenceschopná, ale jako vždy při závodění, musíme hledat další ukazatele pro zdokonalení. Jsme připraveni s R1 v letošním roce pokračovat ve zlepšující tendenci, tak jdeme na to!“

 

#11 Troy Corser (jezdec Yamaha Motor Italia WSB Teamu):

“Zvláště dobrý byl náš test v Kataru, ale i na Phillip Islandu jsme dokázali postoupit ve vývoji. Definitivně výkonnější je nyní náš motor, stejně jako je zlepšení mnoho dalších aspektů, hlavně pak elektroniky. Nejsme znepokojeni naším nejlepším časem dosaženým na okruhu Phillip Island, naší prioritou tam bylo co nejvíce času na motocyklu, na kterém jsme chtěli testovat mnoho dílů. Pro mě je důležité, že test potvrdil náš vzestup, a že společně můžeme postupovat ještě dále. Definitivním zlepšením je i nové pérování, na jeho další vylepšení máme dvoudenní test v Kataru. Okamžitý rozdíl jsem cítil i při použití vstřikovacího systému YCC. Vím, že Yamaha celou zimu pracovala na vylepšení motocyklu a po posledních dvou testovacích dní budeme připraveni na start sezóny. Myslím si, že to bude obtížný šampionát, ale nedokážu v této době určit, kteří jezdci budou mezi nejlepšími.“

 

Massimo Meregalli (manažer Yamaha Motor Italia WSB Teamu):

“Měli jsme velmi dobrý test v Kataru, ale i v Austrálii jsme byli schopni udělat mnoho významné práce. V Kataru jsme dosáhli velkého zlepšení, v Austrálii jsme také jezdili rychleji než před rokem. Celkově očekávám, že budeme mít drobnou výhodu oproti výrobcům, co přicházejí se zcela novým modelem. Uvidíme jaký skutečný potenciál budou mít stroje o obsahu 1200cc, ne jen jaké jsou v testech. Hlavní je, že nyní víme o tom, že náš motocykl je lepší než byl na konci loňské sezóny, kdy jsme dosáhli na double v Magny Cours. Je to díky vývoji v mnoha oblastech. Jednou z těchto oblastí je snížení váhy, která teď může být maximálně 162 kilogramů. Dalším příkladem je nové zadní kyvné rameno, které našim chlapcům dává lepší pocit při jízdě. V tomto okamžiku jsme připravení závodit, jít za našim cílem, který je jediný a všichni ho jistě znáte. Máme dva absolutně špičkové jezdce a podle mě, máme absolutně nejlepší kombinaci pro závody. Nori a Troy mají značné zkušenosti a obrovskou motivaci dosáhnout cílů. Ještě nikdy jsem neviděl Noriho s tak obrovskou vůlí pracovat při testech. Najezdil víc než jednu simulaci závodu denně a to je opravdu vynikající!“

 

 

Další články sekce