přihlášení pro registrované
jméno:
heslo:
registrovat zapomenuté heslo
 
KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 13. listopadu do 19. listopadu.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Jezdci Repsol Honda Teamu o Jerezu

Tisková zpráva Repsol Honda Team
Jezdci Repsol Honda Teamu o Jerezu
19.02.2008
 

Američan Nicky Hayden ukončil testování na okruhu Jerez de la Frontera nejrychlejším časem, jeho kolega Daniel Pedrosa využil další příležitosti k testování svého motocyklu.

Rekordním časem 1:38,848 ukončil IRTA testy tovární jezdec Repsol Honda Teamu Nicky Hayden. Tento čas je novou absolutní hodnotou okruhu v Andalusii pro jednostopé stroje. Americký jezdec tak byl jediným pilotem, který dokázal svůj čas dostat pod hranici 1:39 minuty. Zpátky v akci byl i jeho týmový kolega Daniel Pedrosa, který opět absolvoval několik kol na jeho motocyklu Honda RC 212V.

 

Daniel Pedrosa (35 kol; nejrychlejší kolo 1:41,352):

“Po ranním dešti jsme nakonec byli schopni udělat několik kol, což pro nás jistě bylo dobré. Byli jsme šťastní, že jsme konečně mohli opět testovat na suchu. Nakonec jsme udělali nějakou dobrou práci, kterou jsme začali již v sobotu. Má ruka vypadá stejně jako v sobotu. Pokusili jsme se udělat nějaké změny na motocyklu, abych to měl kvůli zraněné ruce jednodušší. Nakonec to bylo pozitivní. Nedokázali jsme ovšem otestovat mnoho věcí, protože nám bránil silný vítr. Bylo nebezpečné jezdit rychle. Nemyslím si, že až přijedeme do Kataru, tak budu mít stoprocentně připravenou ruku, ale určitě to bude lepší. Máme před dalším testem deset dnů volno a tak musím podstoupit nějakou terapii. Poslední test v Kataru bude pro nás obtížný, protože máme ještě hodně práce, kterou musíme udělat. Navíc to bude poprvé pod rozsvícenými světly, musíme se proto přizpůsobit. Doufám, že podmínky budou dobré a teplota ne příliš nízká.“

 

Nicky Hayden (82 kol; nejrychlejší kolo 1:38,848):

“Rozhodně to byly tři pozitivní a produktivní dny. Měli jsme do tohoto testu vysoké cíle, protože když jsme zde testovali naposledy v listopadu, motorka fungovala dobře a pneumatiky Michelin v Jerezu stabilně pracují také dobře. Tohle je pro nás dobrý okruh, není zde žádná dlouhá rovina. Trochu nám to zde ztížil vítr, podmínky nebyly snadné, ale já se ve větru cítím na tomto motocyklu dobře. Tým pracoval opravdu skvěle, udělal několik dobrých rozhodnutí. Udělali jsme hodně změn, abychom zlepšili závodní nastavení. Vyzkoušeli jsme několik kvalifikačních pneumatik a udělali simulaci závodu na 25 kol. Podvozek se zdá dobrý, také pneumatiky pracují dobře. Zkoušeli jsme různé separace a testovali 16 a 16,5 palcové pneumatiky. Jak na tom jsme opravdu si ovšem potvrdíme až v Kataru, ovšem odjíždíme ze Španělska opravdu spokojení.“

 

 

Další články sekce