Moto2 jezdily při CEVu
Nové motocykly Moto2, ačkoliv jejich osud je zatím nejasný, se představily při tréninku na španělský šampionát na okruhu v Albacete.
Ačkoliv stále není jasné, který výrobce motoru (favorizovaná je Kawasaki) bude mít přednost jako jednotný dodavatel v nové kubatuře Moto2 - v seriálu MotoGP pojedou do sezóny 2011 a příští se dokonce uvažuje o "smíšené" třídě, tedy 250 ccm a Moto2, tak se o víkendu pilně testovalo. Příležitostí pro to byl první závod španělského mistrovství CEV na okruhu v Albacete.
Oba dva jezdci stáje Blusens BQR, tedy Španělé Angel Rodriguez a Dani Rivas (na aktuálním snímku) jeli kvalifikaci ve třídě "Formula Extreme" a umístili se v ní na 5., resp. 6. místě. Závod samotný ale jet nesměli.
Oba dva testovací motocykly byly vybaveny jednak motorem Yamaha, konkrétně LaGlisse YM2, který byl podobný jako vejce vejci Yamaze R6, ten druhý byl pak vybaven agregátem od Hondy, či-li motocykl Blusens BQR s motorem CBR600RR.
Zároveň se ale také potvrdilo, že nové Moto2 jsou rychlejší stávajících dvětěpadesátek.
Co se ale také objevilo, kde bude Achillova pata ve sporu mezi "Infront Motor Sport" - tedy organizátorem WSBK a Dornou. Používaná kapotáž, konkrétně motocyklu Yamaha je k nerozeznání od standartní kapotáže motocyklu Yamaha R6.
Přičemž "šasí" a kapotáž musí být dle regulí nové kubatury Moto2 prototypem. Takže se zavedením jednotných motorů pro třídu Moto2 rozhodně Dorna nevyřešila všechny problémy.