přihlášení pro registrované
jméno:
heslo:
registrovat zapomenuté heslo
 
KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 17. července do 23. července.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Nicky Hayden nakonec nejrychlejším jezdcem Hondy

Tisková zpráva HRC
Nicky Hayden nakonec nejrychlejším jezdcem Hondy
01.02.2008
 

Pozitivní práci odvedl dnes na okruhu Phillip Island tým jezdců japonské Hondy, z nichž byl nejrychlejší Američan Nicky Hayden.

Přestože skončil dnes jako nejlepší z jezdců Hondy, ví Američan Nicky Hayden, že je před ním ještě mnoho tvrdé práce. Finální den australského testování strávil šampión MotoGP z roku 2006 prací na nastavení podvozku a testu pneumatik, ostatně stejně jako všichni ostatní jezdci HRC, kteří dnes spotřebovali desítky pneumatik Bridgestone a Michelin.

 

Nicky Hayden (102 kol; nejlepší čas 1:29,734):

“Skončili jsme s ucházejícím výsledkem, ale lepší bude sledovat co uděláme na závodních pneumatikách. Abych řekl pravdu, bylo těchto pár dnů trochu zklamáním. Již při čtvrtém výjezdu z boxů jsem se dostal na 1:31, ale pak jsem se nedokázal hrozně dlouho zlepšit. Honil jsem nejlepší čas a nenalezl při tom pneumatiku, která by mi vyhovovala. V loňském závodě jsem tady hodně bojoval, ale trochu se to oproti loňsku zlepšilo. Nemohu říci, že s kombinací motocykl-jezdec-pneumatiky jsem úplně spokojený. Zkoušeli jsme pneumatické ventily i klasické ventily, hodně testu pneumatik jsme udělali s normálním motorem. Podvozek byl dobrý, ale na rychlost zde nebyl přizpůsobený. Ze Sepangu jsme minulý týden odjížděli v lepší náladě, ale je ještě několik dnů do startu sezóny a my při nich budeme pokračovat ve snaze odstranit všechny problémy.“

 

Andrea Dovizioso (90 kol; nejlepší čas 1:29,780):

“Bylo užitečné vyzkoušet všechen náš materiál, který zde máme k dispozici. Dnes jsme udělali mnoho práce s Michelinem, testovali jsme mnoho různých pneumatik. Jsem s naší spoluprací ohromně spokojený. Snažili se rychle přizpůsobovat mé odezvě. Na závodních pneumatikách se chová náš motocykl dobře, ale trochu mám problém s vibracemi při použití kvalifikačních pneumatik. Nastává to vždy, když brzdím do zatáček. Komplikuje mi to zajet dobrý čas s kvalifikační pneumatikou. Obecně jsem s motocyklem spokojený, ale v Jerezu budeme pracovat na odstranění skákání zadního kola při tom brzdění. Úroveň tohoto šampionátu je velmi vysoká a já chci být konkurenceschopný a jezdit s nejlepšími.“

 

Alex de Angelis (91 kol; nejlepší čas 1:30,438):

“Dnes jsem najezdil na mém motocyklu mnoho kol a dokonce i simulaci závodu. Byl to obtížný test a jeden z nejdelších v mé kariéře. Nakonec se mi podařilo zlepšit můj včerejší čas a to je pozitivní. Ukazuje to, že jsme konkurenceschopní. Hodně nám pomáhá Bridgestone. Jsem si vědom, že je tu ještě hodně práce, kterou je potřeba udělat, ale dokázal jsem být již i nejlepším jezdcem a to je pro mě uspokojivé!“

 

Shinya Nakano (89 kol; nejlepší čas 1:30,728):

“Také dnes jsme pracovali na různém nastavení motocyklu. Honda RC212V je velmi konkurenceschopný stroj a já věřím, že s ním budu schopen dosáhnout v letošní sezóně dobrých výsledků. Soustředili jsme se na závodní simulaci a na test pneumatik. Nyní očekáváme nový materiál od Bridgestone, velmi věřím v jejich podporu.“

 

Randy de Puniet (115 kol; nejlepší čas 1:30,978):

“To byl těžký den, najezdil jsem 115 kol a otestoval mnoho věcí. Pokračovali jsme v práci na vidlicích s kombinací testu pneumatik Michelin. Má rychlost na těchto pneumatikách je dobrá a oproti včerejšímu dni jsem dnes jezdil stabilnější časy. Stále však bojuji s kvalifikační pneumatikou, u které nemám dostatečnou přilnavost zadního kola. Vím, že kvalifikace je důležitá a tak se v Jerezu musíme na toto zaměřit. Ve Španělsku také dostaneme nový motor pro rok 2008, již se na něj těším.“

 

 

Další články sekce