přihlášení pro registrované
jméno:
heslo:
registrovat zapomenuté heslo
 
KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 17. července do 23. července.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Nicky Hayden nejrychlejší Honda

Tisková zpráva HRC
Nicky Hayden nejrychlejší Honda
24.01.2008
 

Tovární jezdec týmu Repsol Honda dnes najezdil velkou porci 77 kol a skvělým časem 2:00,326 si zajistil vítězeství v třídenním testu MotoGP na okruhu Sepang.

Do včerejšího dne nejrychlejší Randy de Puniet se dnes soustředil spíše na nastavení motocyklu než na dobrý čas na kolo. Navíc měl dnes pád a skončil až ve druhé desítce výsledkové listiny třetího dne. Dařilo se loňskému vicemistru světa 250 ccm Andreovi Doviziosovi, jemuž pomohla změna jízdního stylu k sedmému nejrychlejšímu času.

 

Nicky Hayden (Repsol Honda), čas: 2:00,326 – 77 kol

“Dnešní den byl o poznání lepší než ty předchozí, hodnotíme tento den pozitivně. Cítím, že jsem se zde mnoho zlepšil oproti loňskému roku. Ráno jsme testovali pneumatické ventily, poté se soustředili na standartní motor a letošní podvozek, kde jsme pracovali na základním nastavení. Své nejrychlejší kolo jsem zajel na kvalifikačních pneumatikách, které fungovali skvěle. Potom jsme zkoušeli přední pneumatiky, protože jedna z našich zdejších slabých stránek je, že se s motocyklem musím prát, když se trať rozpálí do vyšších teplot. Takže jsme spotřebovali hromadu předních pneumatik v nejteplejší části dne, abychom tento problém odstranili. Byla to nejpozitivnější věc, která se nám tento týden podařila udělat. Při závodní simulaci se mi podařilo zajet skvělý čas 2:01,6. Použil jsem na ni 16,5 palcové pneumatiky. Také jsme zkoušeli nějaké 16 palcové.

Nyní se přestěhujeme na Phillip Island, což je zcela odlišná trať s dlouhými rychlými zatáčkami. Důležité jsou tam pneumatiky, na které se společně s Michelinem musíme zaměřit. Také se budeme soustředit na práci s pneumatickými ventily. Letos Hondě velmi věřím, myslím si, že letošní sezona bude velmi dobrá. Je tu však mnoho dalších rychlých a motivovaných chlapců. Bude to velmi zajímavé, všichni začínáme z nuly."


Andrea Dovizioso (JiR Scot Honda), čas: 2:01,447 – 51 kol

“Dnešní simulace závodu byla velice zajímavá. Udělali jsme několik změn na RCV a také jsem pozměnil svůj jízdní styl. Vylehával jsem v zatáčkách z motocyklu více než obvykle a to mi pomohlo odstranit mnoho problémů, se kterými jsem se tu potýkal. Před simulací závodu jsme testovali různé druhy pneumatik, včetně kvalifikační, která se jevila velmi dobře, zvláště 16 palcová zadní. Když můj čas srovnám s loňskou Grand Prix, myslím si, že jsem docela rychlý. Odjíždíme ze Sepangu velmi spokojeni."

 

Randy De Puniet (LCR Honda), čas: 2:01,873 – 56 kol

"Pracovali jsme s řadou pneumatik, které nám Michelin do Sepangu dodal. Testovali jsme celkové chování motocyklu, nastavení pérování, především přední vidlice. Poté co jsem byl s nastavením vidlice spokojen, začali jsme se po obědě věnovat předním pneumatikám. Dnes jsem spadl na stejném místě jako včera, ve stejné rychlosti a ve stejnou denní dobu. Předek motocyklu se mi velmi rychle zavřel. Pravděpodobně to bylo způsobeno vysokou teplotou asfaltu a měkkou přední pneumatikou. Včerejší závodní simulace byla velmi dobrá. Jsem šťastný, že jsem byl první dva dny nejrychlejším jezdcem."

 

Shinya Nakano (Gresini Honda), čas: 2:02,032 – 38 kol

“Dnes jsme testovali brzdy a pneumatiky. Chtěli jsme se ujistit, zda naše kroky jdou správným směrem. S testováním brzd Nissin jsme začali již v Jerezu a pokračovali jsme s nimi i zde v Sepangu. Jsem s nimi spokojen, cítil jsem se na motocyklu díky nim velmi dobře. Mohl jsem brzdit jak jsem potřeboval, protože brzdný účinek byl rovnoměrný. Zkoušel jsem také kvalifikační pneumatiku, ale svůj nejlepší čas jsem zajel na závodních. Veškerá naše práce směřuje k prvnímu závodu v Kataru a čeká nás ještě hodně práce. Máme ale dobrou podporu Hondy a Bridgestone, takže jsem velmi šťastný."

 

Alex De Angelis (Gresini Honda), čas: 2:02,196 – 37 kol

“Ráno bylo moje zápěstí o hodně lepší poté, co mi doktor dal injekci proti bolesti. Odpoledne už tak dobré nebylo, měl jsem velké bolesti a musel jsem testovaní zastavit. Pracovali jsme na brzdném účinku motoru, který jsme o něco snížili, protože včera mi zadní kolo hodně smykovalo. Změnili jsme také výšku motocyklu. To nám taky pomohlo, ale ne uplně. Spolupracoval jsem s techniky od Nissinu a byl jsem možnostmi těchto brzd ohromen. Jsem s prací tohoto týdne spokojen, ale trápí mě moje zápěstí. Nyní jedeme na Phillip Island, což je má oblíbená trať, hodně odlišná od Sepangu."

 


Další články sekce