KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 18. března do 24. března 2019.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Ohlasy jezdců a fotografie z páteční Austrálie

Foto: Ducati, Suzuki, Ten Kate, BMW, Stiggy Racing
Ohlasy jezdců a fotografie z páteční Austrálie
27.02.2009
 

PRŮBĚŽNÁ AKTUALIZACE (poslední v 13:15)Další jezdecké ohlasy na dnešní program úvodního dne prvního superbikového závodu této sezony.

Ten Kate Honda
Ryuichi Kiyonari – 10. místo (1:32,991):
„Ráno jsem měl pád po hloupé chybě při řazení, ale odpoledne jsme změnili nastavení a hned se motorka zlepšila. Odpoledne bylo docela velké vedro a já musel hodně bojovat s mým jezdeckým stylem, který jsem musel trochu změnit, aby se zlepšil grip. Nyní máme dobré nastavení pro zlepšení, i kdyby se zítra změnily povětrnostní podmínky.“

Carlos Checa – 14. místo (1:33,224):
„Po pádu v minulém týdnu mě ještě docela bolí rameno. Trochu jsem se během týdne snažil léčit a to mi pomohlo. Odpoledne jsem tak mohl jezdit trochu agresivněji. Rameno bude v neděli dobré, ale trochu mě trápí pneumatiky, kterým zatím tolik nevěřím. Vím, že po šestém nebo sedmém kole to bude v závodě hodně složité. Vloni se oba závody jely v jiných rychlostech, takže je těžké cokoliv říkat.“

Jonathan Rea – 17. místo (1:33,418):
„Ráno jsem měl technické problémy s oběma motorkami a ztratil jsem při tom dost času. Odpoledne jsem pak zjistil, že je těžké načasovat si správnou dobu na jedno rychlé kolo. Podařilo se mi zajet simulaci na 22 kol, takže víme, kde jsme. Zítra máme další den práce, po něm bych měl být trochu výše.“

Carlos Checa

 

Carlos Checa

 

Ryuichi Kiyonari

 

Team Suzuki Alstare
Max Neukirchner – 4. místo (1:32,673):
„Pro mě je nejdůležitější, že se nám dařilo odpoledne více než ráno. Ráno jsme tvrdě pracovali, ale nevypadalo to, že se nám podařilo motorky vylepšit. Odpoledne jsme udělali několik změn v zavěšení zadního kola a motorka se zlepšila. Myslím si, že minulý víkend byla lepší přilnavost, ale předpokládám, že během následujících dvou dní se vše zlepší.“

Yukio Kagayama – 5. místo (1:32,704):
„Odpoledne to pro mě nebylo nejlepší, cítil jsem, že oproti ránu, jsem neměl tak dobrou přilnavost. Asi to bylo kvůli tomu, že teplota dráhy byla o hodně větší. Začali jsme práci s nastavením z minulého týdne. Pokoušel jsem se připravovat motorku pro nedělní závod. Dopoledne jsme měli problém s převodovkou, ale odpoledne jsme to vyřešili. Myslím si, že teplota dráhy bude mít pro mě a chování mé motorky, významný vliv. Bylo by nejlepší, kdyby v neděli nebylo takové horko, jako dnes odpoledne.“

 Max Neukirchner

 

Max Neukirchner

 

Yukio Kagayama

Team Ducati Xerox
Noriyuki Haga – 2. místo (1:32,569):
„Ráno jsme jen kontrolovali, jestli je po testech všechno v pořádku. Jednu motorku jsme trochu pozměnili s pozitivním výsledkem. Odpoledne jsem jel asi 15 kol v kuse, ale začal jsem mít problém s pneumatikami, které byly v tom horku již velmi brzo opotřebované. S mým výkonem jsem zatím spokojený, motorka funguje dobře, má skvělé nastavení. Doufám, že zítra a v neděli bude chladněji, pak bych se mohl ještě zlepšit. V neděli bude podle mne vše záviset na teplotě, počasí a pneumatikách...“

Michel Fabrizio – 7. místo (1:32,932):
„Dnes jsme zkoušeli závodní nastavení a závodní pneumatiku, řekl bych, že máme již dobrou závodní rychlost. Docela se mi dařilo na pneumatice, kterou používal Noriyuki a neměl s ní mnoho problémů, ale já nemohu předpovídat, jestli do závodu použiju tuhle pneumatiku. Zítra ráno by mělo být chladněji, takže se chci v kvalifikaci zlepšit. Ještě mám na kvalifikaci připravené pneumatiky, takže se cítím docela jistě a myslím, že tento můj cíl pro zítřejší ráno splním.“

Noriyuki Haga

 


BMW Motorrad Motorsport

Troy Corser – 16. místo (1:33,377):
„V posledním testu jsme zkoušeli nějaké nové díly a dnes jsme měli další. Nové díly ovlivnily práci podvozku, museli jsme proto nejprve vyzkoušet, jak se vše bude chovat a pak s tím začít pracovat. Myslím si, že jsme dnes udělali mnoho dobré práce a určitě máme další myšlenky, jak zítra vše ještě vylepšit. Vzhledem k dnešní práci si myslím, že je dobré být pouze sekundu za nejrychlejším jezdcem. Celý den jsem dnes pracoval na nových dílech, nyní se již budu věnovat zlepšení našich časů. Dnes jsem lehce havaroval, když jsem ztratil v zatáčce Honda kontrolu nad předním kolem. Bylo to ovšem v nejpomalejší zatáčce a v malé rychlosti, takže nejsem nijak zraněný.“

Ruben Xaus – 20. místo (1:34,080):
„Podařilo se nám odstranit nějaké problémy, které jsme nemohly vyřešit minulý týden. Ráno to nebylo jednoduché, ale udělali jsme nějaké změny na motorce a odpoledne to již bylo lepší. Pro závod připravujeme obě motorky, ale jedna pracuje lépe než ta druhá, takže je před námi ještě dost práce. Vím, že je tohle teprve první den závodního víkendu, ještě je tu hodně věcí, které je potřeba doladit. Vím, že se můžeme zlepšit a pokud se nám to povede, budeme všichni šťastní.“

Ruben Xaus

 

Troy Corser

Stiggy Racing Honda
Leon Haslam – 3. místo (1:32,623):
„Jsem šťastný. Byla to skvělá kvalifikace. Až do posledních sekund jsem byl nejrychlejší, ale jsem spokojený s mým třetím místem i s dosaženým časem. Používali jsme starou pneumatiku a zkoušeli s ní všemožné varianty v nastavení podvozku. Ten teď funguje dobře. Když jsme pak na konci kvalifikace nasadili novou gumu, rychlé časy přešly sami. Zlepšili jsme nastavení motorky, ale cítím, že vše můžeme ještě dále zlepšit. Zítra budeme ještě dělat něco s předkem, ale celkově je to velmi dobré.“

Roberto Rolfo – 13. místo (1:33,206):
„Se svým časem a pozicí nejsem dnes spokojený. Ovšem našli jsme dobré nastavení motorky, která mi dovolí jezdit v dobrém rytmu se stabilními časy. Co jsme dnes ovšem neřešili, bylo nastavení pro rychlé kolo. Věnovali jsme se nalezení pneumatiky, která vydrží být dobrá celý závod. Pro zítra je mým cílem čas 1:32 a pokusit se tuhle rychlost stabilně držet.“

Johan Stigefelt a Leon Haslam

 

Stiggy Racing Honda

 

Leon Haslam

Team Sterilgarda
Shane Byrne – 15. místo (1:33,317):
„První den byl velmi užitečný. Tým odvedl velmi dobrou práci při nastavení motorky a já se porval s dráhou. Mezera od nejlepších není velká a já proto doufám, že skončím nedaleko vedoucího jezdce. Pokud vím, téměř všichni jezdci, kteří jsou přede mnou, zde minulý týden testovali. Já si přitom velmi těžko pamatoval tenhle okruh. Jezdí se mi tu dobře a to i přestože jsem se ke konci sklouznul. Pracujeme tvrdě a doufáme, že výsledky přijdou.“

 

 

 

 


Další články sekce