přihlášení pro registrované
jméno:
heslo:
registrovat zapomenuté heslo
 
KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 13. listopadu do 19. listopadu.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Stoner a Melandri začali pracovat v Jerezu

Tisková zpráva Ducati Corse
Stoner a Melandri začali pracovat v Jerezu
16.02.2008
 

Na okruhu Jerez de la Frontera začaly oficiální testy MotoGP poslední etapu zimní přípravy. Mezi dvacítkou jezdců nechyběli ani oba piloti týmu Ducati Marlboro.

Casey Stoner i Marco Melandri dnes dali přednost práci na nastavení podvozku a ani jeden z nich tak nepoužil kvalifikační pneumatiku. Oba jezdci nakonec dokázali zaznamenat pokrok a mohli tak opustit okruh ve španělské Andalusii s dobrým pocitem. V práci budou pokračovat zítra, kdy je na plánu druhý den testování.

 

Casey Stoner (66 kol; nejlepší čas 1:40,651):

“V podstatě jsme se pouze snažili, aby náš motocykl na tomto okruhu dobře fungoval. Vloni jsme zde trochu bojovali a tak jsme chtěli přijít na to proč. Pneumatiky Bridgestone zde fungují dobře, ale motorka nepracuje správně. Ztrácím přilnavost a mám tak problém v zatáčkách. Pracovali jsme proto na podvozku a dosáhli nějakých pozitivních změn. Chtěl jsem trochu testovat nějaké závodní pneumatiky, ale nakonec jsem se musel celý den věnovat nastavení. Jsem ovšem spokojený s tím, čeho jsme dosáhli. Zde je to vždy zvláštní testování. Jsou zde všichni naši soupeři, všichni sponzoři to bedlivě sledují a i tribuny jsou plné fanoušků. Mohl jsem skončit na lepším místě, ale je mi to dnes celkem jedno. Na zítra není dobrá předpověď počasí, ale pokud to trochu vydrží, rád bych se věnoval pneumatikám, včetně kvalifikačních.“

 

Marco Melandri (83 kol; nejlepší čas 1:41,392):

“Jsem s dnešní prací docela spokojený. Celý den jsem jezdil na závodních pneumatikách a jak můžete vidět, dosáhl jsem pokroku. Rychlost na nových pneumatikách je docela dobrá, ale ještě mi trochu chybí stabilita v časech, když se pneumatiky opotřebují. Hlavně se jedná o problém s přilnavostí zadní pneumatiky v zatáčkách. Přední pneumatika je docela dobrá. Nepoužil jsem kvalifikační pneumatiku, protože mým cílem není zajet nejlepší čas nebo zítra vyhrát auto. Věřím totiž, že když nalezneme dobrou rychlost pro závod, kvalifikace přijde sama.“

 

 

Další články sekce