KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 20. května do 26. května 2019.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Suzuki Alstare po testech v Austrálii

Tisková zpráva Suzuki
Suzuki Alstare po testech v Austrálii
29.11.2008
 

Třídenní test absolvoval tým Suzuki Alstare na australském okruhu Phillip Island.

Yukio Kagayama a Max Neukirchner začali práci na motocyklech Suzuki GSX-R1000 K9 na australském okruhu Phillip Island, kde společně s kolegy z MotoGP absolvovali třídenní test. Během těchto tří dní najezdili přes 420 kol, při nichž dosáhli pozoruhodných výsledků. Yukio Kagayama dokonce překonal svůj nejlepší čas z australského okruhu. Tovární tým Suzuki bude nyní pokračovat v práci na africkém kontinentě, kde ve dnech 10. – 12. prosince absolvuje oficiální Pirelli test, jenž proběhne na okruhu Kyalami.

Yukio Kagayama:
„Motorka je nová a je na ní tak mnoho práce. Ještě předtím, než byly motorky poslané do Austrálie, jsem trochu testoval v Japonsku. Můj první poznatek z této motorky je ten, že se daleko lépe ovládá, ovšem vše si potvrdíme až po dalším vývoji. Samozřejmě jsme tyto tři dny testovali mnoho dílů a pracovali jsme tvrdě na nastavení podvozku. Zkoušeli jsme několik druhů různého tlumení a kyvných ramen. Snažil jsem se nalézt správnou rovnováhu všech těchto dílů a proto jsem nepoužíval elektroniku. Druhý den testu jsme zkoušeli nové brzdy a věnovali se simulaci závodu, třetí den pak byl věnován testu pneumatik. Celkově jsem spokojený, protože tento test se podařil. Nyní musíme pracovat na zbývajících věcech a na elektronice.“

Max Neukirchner:
„Myslím si, že tenhle nový motocykl se lépe ovládá. Udělali jsme mnoho práce na podvozku, brzdách, tlumení, obecně jsem se snažil poznat motorku a jak funguje. Druhý den testu jsem měl pád v rychlé levé zatáčce před Lukey Heights. Na přední pneumatice jsem měl 10 kol, zadek byl nový. Podklouzlo mi přední kolo, ale naštěstí jsem nebyl zraněný, jen mám modřinu na pravém lokti. Poslední den testování jsem jel simulaci závodu, abych poznal životnost nových pneumatik. Nechtěl jsem používat elektroniku, abych poznal jak se nová motorka chová. Každý den jsem na ní měl více důvěry. Jsem si jistý, že bych na konci testování mohl ještě více zrychlit, kdybych měl kyvné rameno nastavené trochu jinak. Jsem však spokojený s tím, jak motorka v této fázi vývoje vypadá.“


Další články sekce