KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 25. března do 31. března 2019.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

U Ducati vše při starém

Foto: Ducati Corse
U Ducati vše při starém
05.02.2009
 

Tak jako v loňském roce, tak i na začátku sezony 2009 odstartovala továrna Ducati svůj testovací plán jeden jezdec mezi nejlepšími, druhý ve druhé polovině výsledkové listiny.

Zamračený, ale suchý den na okruhu Sepang absolvovali oba jezdci továrny Ducati. Casey Stoner i Nicky Hayden zahájili práci na přípravě nového, uhlíkového podvozku, kterým je jejich stroj Desmosedici GP9 vybaven.

Casey Stoner (2:02,038+ 34 kol):
„Ráno to bylo obtížné, necítil jsem se na motorce dobře. Zápěstí mě docela hodně bolí. Upřímně řečeno, čekal jsem, že tři měsíce po operaci to bude lepší. I když časy byly od začátku dobré, bolest v zápěstí mě dost limitovala. Zvláště to bylo znát při brzdění do první zatáčky. Nemohl jsem v kuse jezdit víc jak čtyři, pět kol. Doufám, že se to postupně zlepší. Sepang je fyzicky náročný okruh, asi to není nejlepší místo po třech měsících neježdění. Nakonec jsem se tedy rozhodl toho moc nenajezdit a raději si na zítřek odpočinout. GP9 jezdí dobře a já z něj mám dobrý pocit, stejně jako po testech v Barceloně a Valencii. Jiný je ovšem podvozek a na něm musíme ještě pracovat. Máme data z motorky GP8 a tak je použijeme jako základní nastavení. Výkonově se to také zlepšilo, máme více kroutivé síly, což nám pomůže při výjezdech ze zatáček.“

Nicky Hayden (2:04,002; 60 kol):
„Jezdil jsem se stejným nastavením, jako v Jerezu, protože po dvou měsících neježdění bylo lepší použít něco, co jsme již znali. Hodně jsme toho neotestovali, protože než se do toho dáme, musím najít svou rychlost. Motorka se dobře chová na brzdách, je stabilní v rychlých zatáčkách. Zatím ještě trochu bojuju na výjezdech ze zatáček, musím si na ní zvyknout. Máme několik myšlenek, které chceme vyzkoušet. Líbí se mi nové pravidlo o pneumatikách, protože už jsme se pomalu dostávali do míst, kde se jen makalo na testování pneumatik a na práci s nastavením nebyl čas. Nyní máme vybrané dvě pneumatiky, obě fungují a to usnadňuje práci týmu.“


Další články sekce