přihlášení pro registrované
jméno:
heslo:
registrovat zapomenuté heslo
 
KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 16. října do 22. října.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

U Suzuki vládne po Sepangu spokojenost

Tisková zpráva Rizla Suzuki MotoGP
U Suzuki vládne po Sepangu spokojenost
24.01.2008
 

Dva stroje v nejlepší desítce hodnocení prvních testů MotoGP v roce 2008 daly továrně Suzuki spokojenost, nyní musí potvrdit své kvality na Phillip Islandu.

Tři vyčerpávající, ale naprosto progresivní dny dokončily oba tovární jezdci Suzuki. Chris Vermeulen i jeho nový týmový kolega Loris Capirossi absolvovali poslední den testu na okruhu Sepang v Malajsii ve velmi pozitivní náladě. Vedle simulace závodu se dnes Vermeulen s Capirossim věnovali nastavení podvozku a elektronice.

 

Chris Vermeulen (70 kol; nejlepší čas 2:01,748):

“Po všech těch intenzivních testech během prvních dvou dnů, bylo dobré vyzkoušet si také závodní vzdálenost. Bylo to v nejžhavější části dne, takže podmínky byly opravdu těžké. Potěšilo mě však, že jsem zajel nejlepší čas, jaký jsem kdy v Sepangu dosáhl. Ukazuje to, že spolehlivost motocyklu je stejná, jaká byla v loňském roce, ovšem stroj je daleko rychlejší! Bridgestone nám pomohl především se zadní pneumatikou. Nyní musíme společně pracovat na hledání nejlepšího řešení pro přední kolo. Ještě je před námi dlouhá cesta, která bude nyní pokračovat v Austrálii.“

 

Loris Capirossi (62 kol; nejlepší čas 2:01,778):

“Je to teprve počtvrté, co jsem testoval tento motocykl, ale již se cítím, jako kdybych ho testoval již hodně dlouho. Jsem jedním z této rodiny! Motocykl se celou tu dobu zlepšuje, mám rád odezvu, kterou mi dává. Je úžasný pod tvrdým brzděním. Nyní jedeme do Austrálie. Vím, že bude těžké navázat na minulost Suzuki, ale jsem si jist, že s celým tímto vývojovým trendem a dalšími novými díly můžeme motocykl udělat ještě více konkurenceschopným, víc než kdy byl. Dnes jsme jeli simulaci závodu a pro mě bylo dobré vidět, jak se motocykl chová pod plnou zátěží a celé závodní vzdálenosti.“

 

 

Další články sekce