přihlášení pro registrované
jméno:
heslo:
registrovat zapomenuté heslo
 
KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 17. července do 23. července.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Valentino Rossi pod rekordem okruhu

Tisková zpráva Fiat Yamaha Teamu
Valentino Rossi pod rekordem okruhu
05.02.2008
 

Ital Valentino Rossi zajel v malajském Sepangu jedno kolo za 2:00,300, což je pod hranicí absolutního rekordu tohoto okruhu. Dobrou práci dnes odvedl i druhý jezdec Fiat Yamaha Teamu, Jorge Lorenzo.

Tým Fiat Yamaha začal dnes na okruhu Sepang v Malajsii své druhé letošní testování. Na poloprázdném okruhu, kde kromě Valentina Rossiho a Jorge Lorenza testovalo pouze dalších sedm jezdců, se ve vynikající formě představil právě italský jezdec Valentino Rossi, který časem 2:00,300 překonal o 0,3 sekundy aktuální nejlepší čas okruhu, který ostatně drží právě Rossi, a to již z roku 2006. Rossi svůj dnešní čas dosáhl na kvalifikační pneumatice Bridgestone a výrazně tak dal na dálku signál australskému Mistru světa Casey Stonerovi, jenž dominoval nedávným testům v Austrálii. Rossiho týmový kolega Jorge Lorenzo se soustředil výhradně na závodní pneumatiky Michelin, se kterými dosáhl čtvrtého nejlepšího času úvodního dne testování.

 

Valentino Rossi (64 kol; nejlepší čas 2:00,300):

“Dnes to pro nás byl pozitivní den, který mne opravdu potěšil. Pustili jsme se do práce na motocyklu, kde jsme pracovali především na nastavení tlumení brzd a stability, která pomůže našim pneumatikám. Moc se mi na motorce líbí, naše časy se také oproti minulému testu zlepšily, a to jak se závodními, tak i s kvalifikačními pneumatikami. Řeknete si, to je toho, výměna pneumatik není tak důležitá jako výměna motorky, ale já potřeboval nějaký čas, než jsem si na tyto pneumatiky zvykl. Nyní se již učím jak z nich dostat to nejlepší. Oproti minulému testu se mi také zlepšila fyzická zdatnost, což mi samozřejmě také pomáhá být rychlejší.“

 

Jorge Lorenzo (57 kol; nejlepší čas 2:02,654):

“Pracovali jsme dle našeho plánu, ale bohužel jsme se nedokázali zlepšit, tak jak jsme po problémech z posledního testu chtěli. Největší problém je můj pocit z předního kola při nájezdu do zatáček. Potřebuji v této oblasti více důvěry, takže ještě musíme na tomto zapracovat a najít řešení. Po dnešním testování máme nějaké myšlenky a tak je chceme zítra vyzkoušet. Budeme pracovat v několika směrech a doufat, že budeme schopni udělat více pokroku.“

 

 

Další články sekce