KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 11. listopadu do 17. listopadu 2019.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

Prášek se rozloučil s kategorií STK1000

Foto: Petr Štola
Prášek se rozloučil s kategorií STK1000
15.10.2019
 

Havlíčkobrodský jezdec Michal Prášek se o uplynulém víkendu na okruhu Slovakia Ring loučil s kategorií Superstock 1000.


Michal Prášek se na okruhu Slovakia Ring rozloučil s kategorií Superstock 1000. V sobotním závodě měl problém se svou záložní BMW z roku 2012, ale v neděli již dokázal v závodě litrových strojů zvítězit a solidně tak uzavřít jednu kapitolu jeho závodění.

Michal Prášek
„Tak bych rekapituloval letošní sezónu. Rozhodně to byla nejtěžší sezóna v mé kariéře. Před startem nové sezóny jsme měli s týmem idelicky vysněné, jak bude všechno perfektně probíhat. Měli jsme novou motorkou včetně závodní elektroniky, za což moc děkuju Pavlovi Roháčovi a jeho týmu Roháč & Fejta motoracing, skvělé sponzory, kteří při nás stojí jak v silných tak i slabších chvílích, moc si toho vážím. S novou motorkou jsme si hnedka sedli. Vše začalo Jarní cenou Brna, kde se nám podařilo kvalifikaci i oba závody s velkým náskokem vyhrát. Bohužel sezóna Alpe Adria pro mě skočila hned při prvním závodě, kdy jsem bojoval o první místo v závodě. Raději to nechci rozepisovat. Nejsem závodník, který by to chtěl s každým řešit, vědí to jen moji nejbližší a tak to stačí. Jen si neodpustím napsat fakt kruté momenty, které jsem zažíval, když jsem ležel po nehodě v nemocnici..Byl jsem rád, že jsem přežil, tak fatální bouračku, kdy mi soupeř přejel hlavu.. Tam mi bohužel chodily odporné zprávy a vzkazy ze druhé strany, tak jsem si říkal, jestli mi to vůbec stojí za to, vrátit se někam na závody, kde se tohle děje.. Ikdyž jsem se vrátil na další závod v Assenu, už jsem neměl tu správnou chuť k závodění, k tomu se spustil ohromný řetězec skrytých závad na které jsme po nehodě nedokázali přijít a celý rok jsme se s motorkou jen trápili. Paradoxně jsem začal utíkat s náhradní motorkou na závody, které jsem vždycky bral jako doplňkové..Závody CAMS, které mě neskutečně bavily, díky ostatním závodníkům našeho teamu. Tam jsem z 5. startů dokázal 5x v nejsilnější třídě vyhrát a zajistit si po 3. v řadě titul mistra ČR roadracingu pod hlavičkou CAMS. Největší moment sezóny byl přírodní okruh v Dymokurech, kde jsem poprvé vyhrál závod na přírodňáku. O uplynulém víkendu jsme jeli Cenu Slovenska na Slovakiaringu, kde jsem nedělní závod vyhrál a stal jsem i Mistrem ČR na okruzích.
Na příští rok jsme se s týmem rozhodli raději opustit třídu Superstock 1000 a přecházíme do kategorie Superbike v šanpionátu Alpe Adria, kde je velká účast silných závodníků.
Závěrem neskutečně děkuji všem, kteří při nás stojí a myslí to s námi jen dobře.“