Paddock Blue 2018 racing
KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 19. listopadu do 25. listopadu.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

Kawasaki Mule Pro-DX r. 2016

Text a foto: Kawasaki CZ
Kawasaki Mule Pro-DX r. 2016
12.04.2016
 

UTV vozidla jsou ideální volbou pro profesionály, jako farmáře, golfisty, stavební firmy a obce. Pro rok 2016 přicházejí oba dieselové modely v nové verzi PRO.

 
Silný Dieselový motor o objemu 993 cm3
Kromě nízké spotřeby, silného kroutícího momentu a agility pro obě verze MULE PRO-DXT a PRO-DX, nabízí třívalcový diesel i velkou nosnost, tažnou sílu a snadné ovládání v nízkýczh rychlostech. Umožňuje maxilní rychlost až 50km/h.
 
Elektronické řazení pohonu 4WD & uzávěrka difenreciálu
Elektronické řazení pohonu 2WD/4WD a systém duálního diferenciálu na zadní nápravě.
 
Výklopná korba za pomoci vzduchových pístnic.
Pístnice usnadní vyklopení korby a zajistí snadný přístup k motoru. Pokud je bnejvětší korba pro Vás prioritou, tak MULE PRO je Vaší jedinou volbou. Naloží a snadno odveze cokoliv.
 
Stabilní široký podvozek
MULE PRO-DXT a PRO-DX kombinuje široký roschod a krátký rozvor. Díky tomu je MULE PRO mimořádně stabilní a skvěle ovladatelná.
 
Silná světla
Dvojitá 55/60W přední světla a LED diody proříznou i tu největší tmu a umožní výbornou viditelnost při nočních jízdách.
 
Hydraulické kotoučové brzdy
Přední a zadní brzdy zajistí silný brzdný účinek. Hydraulické třmeny umožní přesné a snadné dávkování.
 
Vyvážená tuhost rámu
Robustní rám dokonale ochrání posádku a zajistí stabilní jízdu.
 
Jednoduchý robustní design
Design odpovídá použití avlastnostem stroje. Je odrazem robustnosti a výkonnosti stejně jako na největších terénních pick-upech.
 
Digitální přístrojový panel
Multifunkční digitální displej je nově ve standardní výbavě každé MULE PRO.
 
Nastavitelný volant.
Volant je nastavitelný v několika polohách v orzmezí 34°. Každý řidič si tak najde svoji polohu. Zvednutí volantu do horní polohy usnadní nastupování a vystupování.
 
Elektrický posilovač řízení
Velmi sofistikovaný a účinný posilovač řízení Kawasaki (EPS) se Vám bude hodit zejména v nízkých rychlostech a při manipulaci na místě.
 
Technické specifikace
 
Motor
Motor    Liquid-cooled, 4-stroke In-line 3-cylinder diesel, OHV
Objem    993 cm3
Vrtání x zdvih    74.0 x 77.0 mm
Kompresní poměr    23.5:1
Palivový systém    In-line injection pump
Startování    Electric
Mazání    Forced lubrication, wet sump
 
Výkon & Převodovka
Maximální výkon    17.8 kW {24 PS} / 3,600 min
Maximální kroutící moment    52.1 N.m {5.3 kgf.m} / 2,400 min
Převodovka    Dual range (high/low) CVT with reverse
Sekundární pohon    2WD / 4WD, shaft, Dual-Mode Differential
Převodový stupeň    3.334 ~ 0.756 (belt converter)
Celkový převod    Front:6.382 (31/17 x 35/10) - Rear:6.245 (31/21 x 55/13)
 
Brzdy & Odpružení
Přední brzda    Dual ø212 mm discs with two-piston calipers
Zadní brzda    Dual ø212 mm discs with single-piston calipers
Přední odpružení    Double wishbone
Zadní odpružení    Double wishbone
 
Rám & Rozměry
Typ rám    Ladder type, tubular steel
Uhel řízení / Stopa    4.4o
Zdvih na předním kole    222 mm
Zdvih na zadním kole    217 mm (left) , 220 mm (right)
Přední pneumatika    26 x 9.00-12 4PR
Zadní pneumatika    26 x 11.00-12 4PR
Rozměry (D x Š x V)    3,385 x 1,625 x 1,965 mm
Rozvor    2,345 mm
Světlá výška    265 mm
Objem nádrže    30 litres
Výška sedla    885 mm
Pohotovostní hmotnost    828 kg