Paddock Blue 2018 racing
KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 24. září do 30. září.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

Triumph Daytona 675

Text a foto: triumphczech.cz
Triumph Daytona 675
06.04.2017
 

Zcela nový triple motor je kompaktnější a silnější, což umožnilo přepracovat rám a udělat Daytonu lehčí a užší než dříve. V kombinaci s větší airboxem, novou kyvnou vidlicí, lehčímy koly a ostřejším designem je Daytona mnohem pružnější a citlivější.

 
Aby bylo zajištěno, že má nová Daytona 675 dokonalou rovnováhu síly a výkonu, zdokonalili jsme každý komponent motoru, rámu, kol, světel a dokonce i jednotlivé matice a šrouby. Výsledkem toho je, že nová Daytona 675 je lehčí, pevnější, menší a hladší.
 
Motor
Tříválcový motor pro Daytonu je zcela nový. Blok válců je nyní pevný hliníkový s keramickým povlakem, takže celá jednotka je neodmyslitelně odolnější. To nám umožnilo zvýšit otáčky motoru, které vám dodají více energie. Nový motor nyní pracuje s oddělenými vstřikovači na válec, které jsou kompaktní a poskytují přesnější dávkování paliva do spalovacího prostoru. Revidovaná mapování pomohla zvýšit točivý moment v celém rozsahu otáček, ale i tak je Daytona šetrnější k ovzduší a má nižší spotřebu paliva. Silnější motor při vyšších otáčkách požadoval nejvyšší specifikace na ventily a proto jsme pro novou Daytonu 675 vybrali titanové ventily.
 
Centralizace váhy
Díky zcela novému rámu a tlumiči výfuku, který je umístěn pod motorem, došlo k optimálnímu rozložení težiště.
 
Odpružení
Přední a zadní odpružení KYB je samozřejmě plně nastavitelné. Přední i zadní odpružení má stavitelné předpětí, odskoky a útlumy. Daytona 675 R jde ještě o krok dále, může se pochlubit závodnímy tlumiči Öhlins.
 
Brzdy
Nissin radiální třmeny na předku dávají úžasnou brzdnou sílu a důvěruhodný pocit. Zadní třmen Nissin je lehčí než dříve a zlepšuje ovladatelnost a agilitu.
 
Kola a pneumatiky
Snížení hmotnosti kol má dramatický účinek na manipulaci. Lehčí kola snižují neodpruženou hmotnost a minimalizují gyroskopický efekt rotujícího kola. Závodní pneumatiky Pirelli Supercorsa mají perfektní přilnavost aby jste bezpečně dosáhli maximálních náklonů.
 
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
 
Motor a Převodovka
Typ      Vodou chlazený, 12V, DOHC, 3-válec 
Obsah  675 ccm 
Vrtání / Zdvih    76.0 x 49.6mm 
Palivový systém           Vícebodové sekvenční vstřikování s náporovým sáním 
Výfukový systém          3 do 1 
Sekundární převod        O-ring řetěz 
Spojka  Vícelamelová v olejové lázni 
Převodovka      šestirychlostní - krátce odstupňovaná 
 
Rám, Podvozek, Přístrojová deska
Rám     Slitina hliníku, dvoupáteřový, zadní část odlévaná vysokotlakým litím 
Kyvná vidlice    oboustranná hliníková, měnitelná geometrie 
Přední kolo       Lehká slitina 5 paprsků 17 x 3.5in 
Zadní kolo        Lehká slitina 5 paprsků 17 x 5.5in 
Přední pneu      120/70 ZR 17 
Zadní pneu       180/55 ZR 17 
Přední odpružení           KYB 41mm obrácené vidlice s nastavitelným předpětím, odskokem a vysokou / nízkou rychlostí tlumení, zdvih 110mm 
Zadní odpružení            KYB monoshock, seřiditelné předpětí a útlumy, zdvih 130mm 
Přední brzdy     Dva plovoucí kotouče 308mm, radiální monoblokové čtyřpístkové brzdiče Nissin (možnost ABS) 
Zadní brzda       Kotouč 220mm, brzdič Nissin (možnost ABS) 
 
Rozměry
Délka    2045mm (80.4in) 
Šířka    695mm (27.3in) 
Výška   1112mm (43.7in) 
Výška sedla      820mm (32.3in) 
Rozvor  1375mm (54.1in) 
Úhel řízení        22.9 stupňů/87.2mm 
Hmotnost (pohotovostní)           184kg 
Objem nádrže    17.4 litrů 
 
Výkon
Maximální výkon           128PS / 126bhp / 94kW @ 12500rpm 
Maximální kroutící moment       74Nm / 55ft.lbs @ 11900rpm 
Spotřeba           5.4 L/100 km