Paddock Blue 2018 racing
KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 24. září do 30. září.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

European Endurance Legend Cup

Foto: Jan Štukl
European Endurance Legend Cup
03.01.2018
 

Vznikl nový pohárový šampionát pro motocykly sedmdesátých a osmdesátých let minulého století.

 
European Endurance Legend Cup, tak zní název nové motocyklové série, která nabídne čtyřhodinové vytrvalostní závody pro klasické superbikové stroje sedmdesátých a osmdesátých let minulého století. První ročník tohoto poháru zahrnuje čtyři závody.
 
Kalendář závodů European Endurance Legend Cup 2018
24.-25. 03. 2018 Sunday Ride Classic – Le Castellet (FRA)
12.-13. 05. 2018 Endurance Legends 4 Hour – Donington Park (GBR)
07.-08. 06. 2018 German Speedweek – Oschersleben (GER)
O destinaci a termínu čtvrtého závodu se zatím jedná
 
Pro první ročník poháru byly definovány čtyři kategorie hodnocení:
 
CLASSIC: motocykly z let 1968-1981, vzduchem chlazené čtyřtaktní, vzduchem nebo vodou chlazené dvoutaktní, čtyřválcové motory do 1000cc, dvouválcové motory do 1300cc - původní nebo upravené původní rámy. Očekává se, že se tato třída představí stroje Laverda, Ducati, BMW, Moto Guzzi a starší modely Kawasaki Z1000 a Suzuki GS1000.
 
LEGEND: motocykly z let 1976 až 1984 vzduchem chlazené čtyřtaktní, vzduchem nebo vodou chlazené dvoutaktní, objem motorů maximálně 1300cc - originální, upravený originální nebo produkční rám. Očekává se, že tato třída bude zastoupená velkými čtyřválcovými stroji s motory Honda, Suzuki a Kawasaki v rámech od firem Harris, P&M, Moto Martin, Bakker, Bimota atd.
 
SUPERSTOCK: motocykly z let 1973 až 1986, čtyřválcové 750cc nebo dvouválcové 1000cc stroje vzduchem nebo vodou chlazené v původních rámech. Není povoleno žádné ladění motoru. Tato třída je zaměřena na stroje Suzuki GSX-R750, Honda VFR750, Yamaha FZ750 a Kawasaki GPX750.
 
SUPERBIKE: motocykly z let 1976 až 1986, až 1300cc chlazené vzduchem, vodou nebo olejem - originální, upravené originální nebo produkční rám. Očekává se, že tato třída bude mít zastoupení v plně závodních motocyklech od poloviny osmdesátých let.