KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 15. července do 21. července 2019.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

BMW C 400 X

Text a foto: bmw-motorrad.cz
BMW C 400 X
30.01.2019
 

Se skútrem BMW C 400 X si užij víc své město.


V dnešní době znamená městská mobilita více než jen dostat se z místa A do místa B. V dnešní době nechceš, aby ti něco uniklo, a chceš využít všechno, co ti město nabízí – a to i když jsi právě na cestě. Tuto možnost ti dává C 400 X. Jsi neustále připojen? To C 400 X také. Jde o skútr střední velikosti, který se snadno vypořádává s výzvami mobility ve městě. Vezmi si s sebou na palubu svou oblíbenou hudbu a zažij město se svým osobním soundtrackem. Nebo můžeš plánovat s přáteli připojeným chytrým telefonem, aniž bys sesedal, zatímco pohodlně proplouváš metropolí. S C 400 X se tvé město a tvé trasy stanou velkým otevřeným prostorem. Otevřeným prostorem, který patří tobě, a který si můžeš zmapovat pro sebe, a u toho se pořádně bavit.

Dobře ovladatelný, živý a nepřehlédnutelný
Jak již naznačuje jeho konstrukce, skútr C 400 X střední velikosti byl stvořen pro město – je lehký a dobře ovladatelný. Při pohledu zepředu působí díky úpravě ve tvaru V dynamicky a mobilně – silueta, která zdůrazňuje, že C 400 X vynikne v úzkých uličkách a hustém provozu. C 400 X navíc odkazuje i na robustnost a spolehlivost řady GS: vzpřímené proporce, náznak předního blatníku, jasné, grafické oddělení barevných dílů kapotáže a velké asymetrické čelní světlo s čelními LED světly a horizontálním světlem pro denní svícení ve tvaru Y jsou toho jasným důkazem. Díly kapoty však nezdůrazňují jen jeho městskou eleganci, ale chrání jej také proti větru a nepřízni počasí. Jeho štíhlé zadní linie nesou výraz a vysílají jasnou zprávu všem, koho necháš za sebou: městská mobilita může být i takhle jednoduchá, rychlá a beze stresu.

Vždy dobře naladěn
Konektivita BMW Motorrad přináší skutečnou inovaci ve třídě skútrů střední velikosti. S touto tovární možností si můžeš zapojit svůj chytrý telefon přímo do svého skútru. Poprvé je možné na C 400 X připojit chytrý telefon k TFT displeji a ovládat jej intuitivně pomocí multifunkčního ovládače. Hledáš dokonalou hudbu pro jízdu městem? S tovární konektivitou to není žádný problém.

Jaká je nejrychlejší trasa do tvojí oblíbené restaurace? S inovativními šipkami krok za krokem by navigace pomocí displeje do cílové stanice nemohla být rychlejší a bezpečnější. Chceš se během jízdy zeptat, kde se právě nacházejí tvoji přátelé? V kombinaci s komunikačním systémem BMW Motorrad můžeš prostřednictvím multifunkčního ovládače vstupovat do seznamu kontaktů ve svém chytrém telefonu a volat nebo přijímat hovory i za jízdy.

Dokonale naladěn kdekoliv ve městě
Koncepce motoru pro C 400 X byla speciálně vyvinuta pro skútry střední velikosti a upravena tak, aby dokonale vyhovovala potřebám velkého města i tvým požadavkům. Vysoce účinná konstrukce poskytuje nizké otáčky, vysoké rychlosti, účinné spalování a minimální tření – nebo, jinými slovy, nízkou spotřebu a neomezenou, nekomplikovanou zábavu. Emisní úrovně pochopitelně splňují normu Euro 4. Zkrátka: spontánní jízda, manévry, živé zrychlení, dynamické klouzání – s C 400 X dokážeš snadno udržet krok s tempem velkoměsta.

Přesně takhle pohodlná může být městská mobilita
Stres z dojíždění v městském provozu patří od nynějška minulosti. Díky C 400 X poznej město a jeho trasy ze zcela nové perspektivy. Celá konstrukce tohoto skútru střední velikosti je navržena pro vynikající jízdu bez vibrací a se stabilitou jak při jízdě rovně, tak i při zatáčení. Standardní výbavou pro větší bezpečnost i za nepříznivého stavu vozovky je ABS a automatická kontrola stability (ASC). Pro tvůj chytrý telefon je připravena dobíjecí přihrádka s integrovaným napájecím výstupem, aby ti nemohlo na cestě ani při zkoumání města nic uniknout. Rozkládací úložná skříňka poskytuje při parkování dodatečný zavazadlový prostor pro přilbu, batohy a všechno ostatní, co město nabízí.

Technické specifikace
Motor
Typ Vodou chlazený čtyřtaktní jednoválec, 4 ventily na válec, vačková hřídel nad hlavou s kyvným ramenem, systém polosuchého mazání
Vrtání x zdvih 80 mm x 69,6 mm
Objem 350 ccm
Jmenovitý výkon 25 kW (34 koní) při 7 500 ot./ min.
Max. točivý moment 35 Nm při 6000 ot. / min.
Kompresní poměr 11,5:1
Kontrola směsi / řízení motoru Digitální řízení motoru BMS-E2
Kontrola emisí 3cestný katalyzátor s uzavřenou smyčkou, emisní standard EURO 4

Výkon/spotřeba
Maximální rychlost 139 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC 3,5 l
Emise CO2 podle normy WMTC 81 g/km
Typ paliva Bezolovnatý benzín 95 (ROZ), kompatibilní s normou E10

Elektrický systém
Alternátor Generátor s permanentním magnetem 316 W

Převod výkonu
Spojka Odstředivá suchá spojka
Převodovka Bezestupňová převodovka CVT
Sekundární pohon Sada převodových kol

Podvozek/brzdy
Rám Ocelová trubková konstrukce s jednotkou z hliníkové litiny
Vedení předního kola/odpružení Teleskopická přední vidlice Ø 35 mm
Vedení zadního kola/odpružení Dvojité hliníkové kyvné rameno, dvojité pružinové vzpěry, upravitelné předpětí
Délka pružiny zavěšení, vpředu/vzadu 110 mm / 112 mm
Rozvor kol 1 565 mm
Závlek 81 mm
Rejdový úhel hlavy 63,6°
Kola Kola z hliníkové litiny
Ráfek, přední 3,50 x 15"
Ráfek, zadní 4,25 x 14"
Pneumatika, přední 120/70 ZR 15
Pneumatika, zadní 150/70 ZR 14
Brzda, přední Dvojitá kotoučová brzda, pevná, průměr 265 mm, 4pístkové třmeny
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, 1pístkový plovoucí třmen
ABS ABS BMW Motorrad

Rozměry/hmotnosti
Výška sedla 775 mm
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu 1 760 mm
Využitelný objem palivové nádrže 12,8 l
Rezerva 4 l
Délka (přes značkový nosič) 2 210 mm
Výška (přes čelní štít, hmotnost prázdného skútru(DIN) 1 305 mm
Šířka (vč. zrcátek) 835 mm
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného, včetně provozních náplní 204 kg (suchá hmotnost skútru 193 kg)
Přípustná hmotnost 405 kg
Zatížení (se standardní výbavou) 201 kg
Baterie 12 V/9 Ah, bezúdržbová
Startér 500 Wattů
 


Další články sekce Motocykly