KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 12. října do 18. října 2020.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

BMW G 310 R

Text a foto: bmw-motorrad.cz
BMW G 310 R
31.03.2017
 

Bavte se opravdově - BMW G 310 R je silný a ekonomický čtyřtaktní jednoválec o objemu 313ccm.

 
Esence radosti z jízdy, to je BMW G 310 R. Vyrobeno pro rušné, pulzující města a pro všechny, kteří jednoduše milují jízdu na motocyklu. Obratný, lehce se řídí a zároveň sportovní. Ať už jste menšího či vyššího vzrůstu, na G 310 R se budete okamžitě cítit jako doma. Motocykl je lehký avšak se svým motorem o obsahu 313 cc velice silný. Bezpečně a spolehlivě Vás dostane do práce, kavárny nebo mimo město. G 310 R je skutečné BMW jen se sníženým zdvihovým objemem. Nejvyšší kvalita, excelentní výrobní práce a neobyčejná technologie zajistí intenzivní požitek z každého kilometru.
Kvalitní geny. Hezký na pohled.
 
Krásný vzhledem nepochybně zapadne do rodiny – G 310 nese čistě geny S 1000 R. Silný sportovní čelní světlomet, dynamická palivová nádrž a proporce typické pro roadster přeměňují G 310 R v opravdový tahák na silnicích. Lehký a silný dynamickému předku a výrazné zadní části. Krátké sedlo zdůrazňuje dynamiku roadsteru v zadní části a dodává motocyklu, především v bílém zabarvení, naprosto čistý sportovní vzhled. Zlaté vidlice a brzdič zdůrazňují vysoce kvalitní technologii a maximální důraz na design.
 
Dále stojí za vyzdvihnutí detailně propracovaná kyvná vidlice. Výřezy zajistí co nejnižší možnou hmotnost a vzpěry nabídnou maximální stabilitu. Široké pneumatiky potom zajistí dobrou přilnavost na silnici – radost z jízdy je garantována
Lehký, silný a obratný.
 
G 310 R se technicky v žádném případě neřadí na druhé místo. Právě naopak: sofistikované a nekonvenční technologie z Vás neudělají následovníka, ale lídra Jeden válec a čtyřtaktní motor o objemu 313 cc Vám tuto pozici zajistí. Neobvyklý sklon válce směrem vzad a hlava válce otočená o 180° zajistí nižší těžiště směrem k přednímu kolu. Díky tomu je G 310 R více agilní a jednodušší na ovládání. Nízká a delší kyvná vidlice dodá lepší stabilitu, bez zbytečného zvětšování rozvoru kol. Žádný motocykl BMW nevyjel od roku 2013 z výrobní linky bez ABS, jako součásti standardní výbavy. Tím je také samozřejmě vybaven i model G 310 R. Vypadá dobře, má sílu a váží méně než 160 kg navíc plně natankované. S BMW G 310 R ucítíte radost z jízdy na každém kilometru.
Každý se chce svést.
 
Projeďte se bez stresu a odpočiňte si během cesty ulicemi s G 310 R. I v ruchu a shonu velkoměsta budete vždy řídit s maximální sebejistotou především díky čitelnému uspořádání všech ovládacích elementů. Ergonomická pozice řídítek, stupaček a ovládacích panelů zajistí nejlepší možný cit pro řízení. G 310 R nabízí to správné sedlo pro každého jezdce za každých okolností. Na jakémkoli povrchu, geometrie spolu s tlumiči dodají jízdě ten správný komfort a šmrnc. Ať už vyrazíte do hustého provozu, na cestu do práce nebo se jen prostě o víkendu projet mimo město – vždy budete chtít nasednout na G 310 R
 
Technické specifikace
 
Motor    
Typ      Vodou chlazený čtyřdobý jednoválec, čtyři ventily, dva vačkové hřídele
Vrtání x zdvih    80 mm x 62,1 mm
Zdvihový objem            313 ccm
Nominální výkon           25 kW (34 PS) při 9500 ot/min (ECE Verze)
Největší točivý moment             28 Nm při 7500 ot/min
Kompresní poměr          10,6 : 1
Úprava paliva/ Systém řízení motoru      Elektronické vstřikování paliva BMS-E2.
Čištění spalin    Uzavřený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-4
 
Jízdní vlastnosti/ Spotřeba paliva
Největší rychlost           145 km/h
Spotřeba paliva dle WMTC na 100km     3,33 l
Typ paliva         Bezolovnatý benzín Natural 95
 
Elektrické systémy
Alternátor          Alternátor 330 W
Baterie 12 V / 8 Ah, bezúdržbová
 
Přenos energie             
Spojka Mechanicky ovládaná spojka v olejové lázni
Převodovka      6-stupňová převodovka integrovaná v bloku motoru.
Pohon   Řetězová sada
 
Podvozek / brzdy
Rám     Trubkový ocelový rám
Vedení předního kola / odpružení           Upside down vidlice , Ø 41 mm
Vedení zadního kola / odpružení            Hliníková kyvná vidlice, nastavitelné předpětí
Dráha pružiny vpředu /vzadu      140 mm / 131 mm
Rozvor kol        1 374 mm
Závlek 102,3 mm
Rejdový úhel hlavy        64,9°
Kola     Litá kola z hliníkové slitiny
Rozměr ráfků vpředu     3,0 x 17"
Rozměr ráfků vzadu       4,0 x 17"
Pneumatiky vpředu       110/70 R 17
Pneumatiky vzadu         150/60 R 17
Brzdy vpředu     Jednokotoučové, průměr 300 mm, 4 - pístkový pevný třmen
Brzdy vzadu      Jednokotoučové, průměr 240 mm, jendopístkové plovoucí třmeny
ABS     BMW Motorrad ABS
 
Rozměry / hmotnost
Délka    1 988 mm
Šířka (nad zrcátkem)     896 mm
Výška (bez zrcátek)       1 227 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla   785 mm
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla          1 785 mm
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno          158,5 kg
Celková přípustná hmotnost      345 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy)      186,5 kg
Využitelný obsah nádrže            11 l
z toho rezerva   průměrně 1 l


 


Další články sekce Motocykly