KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 21. října do 28. října 2019.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Abraham – byl to dobrý závod

Foto: Avintia Racing
Abraham – byl to dobrý závod
25.09.2019
 

Karel Abraham dokončil závod Grand Prix Aragonu osmnáctý, Tito Rabat bodoval patnáctou pozicí.


Karel Abraham dokončil závod na okruhu Motorland Aragon na osmnáctém místě. Přestože mu to další světové body nepřineslo, je s výsledkem spokojen, a to zejména poté, co do závodu nastupoval po měsíčním tréninkovém výpadku, jež byl způsoben jeho zraněním ze Silverstone a následným virovým onemocněním, jež ho postihlo těsně před závodem v italském Misanu. Jeho týmový kolega Tito Rabat v Grand Prix Aragonu skončil na 15. pozici, což mu přineslo jeden světový bod do celkové klasifikace šampionátu MotoGP.

Karel Abraham
„Myslím, že to byl opravdu dobrý závod, i když jsme skončili na 18. místě a nezískali jsme body. Je to škoda, ale myslím, že závod byl velmi dobrý, protože jsme po celou dobu bojovali, předjížděli jezdce a měli jsme dobré tempo. Rozdíl mezi nejrychlejším a nejpomalejším kolem byl jednu sekundu, což je opravdu pozitivní. Samozřejmě nejsem šťastný, že jiní jezdci nehavarovali, což není obvyklé a mohli jsme se posunout dále. Kdybychom takový závod absolvovali v Misanu, mohli bychom jistě získat nějaký bod. Potřebuji inspiraci, minulý měsíc jsem nebyl schopen trénovat, protože jsem byl zraněn a nemocný, ale nyní se musím vrátit ke své rutině a pracovat, abych byl v Thajsku silnější.“

Tito Rabat
„Byl to podobný závod, jako v Misanu, kde jsme se mohli bránit, dali jsme do toho maximum. Bohužel, vždycky je tu problém. Spíše jsou to mechanické problémy, které nás pošlou při startu na poslední místo, nebo mám s někým kolizi a propadnu se na poslední pozici. Pak se musím vracet. Naštěstí jsem dnes nebyl poslední. Musíme se naučit, jak zvládnout první část závodů, protože nemáme co vyhrát, ale máme hodně co ztratit, takže zvládnout první 3 nebo 4 kola závodu, s pomocí elektroniky, abychom měli na začátku větší přilnavost, by mělo pro nás znamenat velký krok a posun tam, kam patříme.“
 


Další články sekce MotoGP