KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 15. října do 21. října.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Aleix Espargaro top satelitním pilotem

Foto: Aprilia
Aleix Espargaro top satelitním pilotem
25.09.2018
 

Nejlepším privátním jezdcem byl v Aragonu Aleix Espargaro, jeho týmový kolega Scott Redding ovšem dojel až za bodovanými pozicemi.

 
Vedle jezdců, kteří patřili mezi přímé bojovníky o pódium, se v Aragonu velmi dobře představil také tovární jezdec Aprilie Aleix Espargaro. Ten několik kol dokonce patřil do vedoucí skupiny, do které se dostal poté, co v prvních kolech ztratil. Tempu předních jezdců nestačil, nicméně nakonec získal pozitivní výsledek, když na domácí dráze dojel šestý. Naopak jeho týmový kolega Scott Redding pokračoval v podprůměrných výsledcích, když v cíli byl klasifikován až na 16. pozici.
 
ALEIX ESPARGARO
„Prvních 5 kol bylo klíčem k závodu. Po vynikajícím startu se mi podařilo jezdit velmi rychle, zůstal jsem s Pedrosou a udržoval kontakt s vedoucí skupinou. Okamžitě jsem tlačil, protože jsem věděl, že musím zvládnout opotřebení pneumatik v závěrečných fázích.To je pro každého důležitý výsledek. Pracoval jsem tvrději, než kdy jindy, snažil jsem se udržet motivaci vysoko. Tento tým a kluci v Aprilii v Noale, pracují non-stop, ale není to snadné. Nemůžeme si ovšem z dobrého výsledku dělat žádným iluze, protože Aragon je možná okruh, kde jsem se vždycky cítil nejlépe, ale je to určitě posílení důvěry. Změnil jsem s Pietrem svou pracovní metodu, a to jak z hlediska nastavení, tak v tom, jak postupovat víkendem, soustředit úsilí na závod a zlepšovat geometrii RS-GP. Jsme stále nespokojeni. Musíme vždycky rychle a snadno dobře jezdit, takže musíme do toho dát maximální úsilí.“
 
SCOTT REDDING
„Z pohledu jízdy jsem do toho dal 100% a ve srovnání se závodem v Misanu minimalizoval chyby. Podařilo se mi trochu lépe s motorkou brzdit. Nedostala mne frustrace a snažil jsem se tomu udržet hladký průběh. Byla to nedostatečná přilnavost zadní pneumatiky. Rozdíl mezi mnou a ostatními jezdci, byl opravdu jasný. Všechno, co jsem mohl udělat, bylo čekat, až poleví ve svém tempu, abych se pokusil zotavit, ale bylo to bez skutečného útoku. Na zadku motorky je něco, co potřebujeme vyřešit. Dnes motocykl brzdil doprava a nikdy jsem se nemohl spoléhat na dobrý pocit od zadní pneumatiky.“


 


Další články sekce MotoGP