KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 12. října do 18. října 2020.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

KTM pracovala se třemi jezdci

Foto: Gold and Goose KTM Media Library
KTM pracovala se třemi jezdci
15.03.2017
 

Testu v Kataru se za tovární tým KTM představili tři jezdci, kteří pracovali na přípravě k prvnímu závodu.

 
Posledního IRTA testu pro královskou kategorii MotoGP se v barvách továrního týmu Red Bull KTM Factory Racing zúčastnila dvojice oficiálních jezdců Pol Espargaro a Bradley Smith, která byla doplněná testovacím týmem rakouského výrobce, jež připravoval motocykl KTM RC16 pro finského jezdce Miku Kallia.
 
Bradley Smith (21. místo; 1:56,351 / 157 kol)
„Chtěli jsme si jen vyjasnit, s jakými díly a podvozkem budeme závodit a jsem opět spokojen s dnešním vylepšením. Myslím, že jsme byli v průběhu tří dní schopni zlepšit se o dalších 2,5 sekundy. Zjistil jsem, jaký je můj výkon na středních pneumatikách a myslím, že by to pro nás mohla být volba pro závod. Celkově platí, že jsme pracovali s mapami a elektronikou a udělali jsme dobrý pokrok, zejména v elektronice. V současné době máme něco, co je mnohem více konzistentní a dobré pro závodní vzdálenost, takže každý odvedl opravdu dobrou práci. Při pohledu na časy, budeme muset najít další půl sekundy. Jsme blízko k dvěma dalším chlapcům před námi, ale pak je tu ztráta na další skupinu, a to je místo, kde chceme být, pokud chceme bojovat o body.“
 
Pol Espargaró (22. místo; 1:56,471 / 140 kol)
„Testovali jsme mnoho nových dílů a myslím, že to je asi nejtěžší okruh pro nás. Věřím, že tady jsme trochu dál od místa, kde chceme být, ale zaměřili jsme se na dlouhé testovací dávky s opotřebovanými pneumatikami a analyzovali, co se děje s motocyklem. Máme dobré nápady a s jistotou, že časy by mohly být lepší. Právě nyní se chceme více soustředit na závod. Stále nám chybí něco v akceleraci a ve srovnání s ostatními továrními motocykly, také stále něco v zatáčkách. Jsme na tom dobře s brzdami, ale ztrácíme nějaký čas s trakcí a elektronikou.“
 
Mika Kallio (23. místo; 1:56,891 / 119 kol)
„Měli jsme spoustu věcí v našem plánu a museli jsme se soustředit na nastavení motocyklu pro první závod. V podstatě, mým úkolem bylo pokusit se pomoci ostatním. Možná to nebyla nejlepší trať pro náš motocykl, ale v tuto chvíli to je důvod, proč jsme měli tolik věcí na programu. Také jsme měli nešťastnou situace v záležitosti pneumatik, protože jsme nebyli schopni používat specifikace, co všichni ostatní jezdci na trati. Soustředil jsem se více na podvozek a tým pracoval na získání lepšího nastavení předku v zatáčkách a méně agresivním motoru. Bylo to pozitivní pro závodní tým.“


 


Další články sekce MotoGP