KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 26. října do 1. listopadu 2020.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

U Yamahy vládne spokojenost

Foto: Yamaha
U Yamahy vládne spokojenost
11.11.2014
 

Po prvním dni testování nového motocyklu vládne v řadách továrního týmu Movistar Yamaha MotoGP spokojenost.

 

Továrna Yamaha v rámci testování na okruhu Ricarda Torma v Cheste u Valencie nejprve vyslala své jezdce na strojích z letošní sezony a poté nasadila nové motocykly, které jsou připravované pro sezonu 2015. Vše s cílem porovnat informace získané během jízdy. Jorge Lorenzo první den testování najezdil 45 kol a dosáhl nejrychlejšího času ze všech jezdců, kteří se v pondělí na dráze objevili. Jeho týmový kolega Valentino Rossi na dráhu vyjel až dvě hodiny před samotným koncem pondělního testování a nakonec den uzavřel s čtvrtým nejrychlejším časem.
 
Jorge Lorenzo (1'30.975 / 45 kol)
„Byl jsem velmi šťastný, že se uskutečnil tento test, protože po celý den bylo počasí velmi stabilní. Nebyl žádný vítr, a to bylo dobře, protože jsme byli schopni otestovat všechny ty věci, které jsme potřebovali vyzkoušet. Snažili jsme se udělat spoustu věcí, redukovat hmotnost, zejména na podvozku. Je důležité mít stejné pocity i při snížení hmotnosti. Také jsme pracovali na nastavení a některých dalších maličkostí. Jsem spokojený, protože jsem zajel nejrychlejší čas na kolo, dokonce lepší, než jaký jsem zajel tento víkend během Grand Prix. Nemohl jsem předtím jezdit 1'30, takže to znamená, že motorka funguje dobře.“
 
Valentino Rossi (1'31.250 / 42 kol)
„Dnes byl největší novinkou podvozek. Zkoušeli jsme podvozek, který je trochu odlišný a neočekávali jsme velký rozdíl, ale ve skutečnosti motorka je lepší. Cítil jsem se dobře a to mně pomohlo při brzdění a nájezdech do zatáček. Yamaha odvedla dobrou práci a já jsem byl schopen jet rychleji, než na závodní motorce roku 2014, Není to tedy špatné. Později jsme pracovali na nějakých dalších věcech. Jiné svody, nějakou jinou elektroniku a několik dalších věci. Byl to dobrý den. Musíme pracovat na všech oblastech motocyklu, ale hlavně se musíme snažit zlepšit trvanlivost zadní pneumatiky a udržet si tak lepší tempo v době, kdy pneumatika bude mít najeto hodně kol.“

Další články sekce MotoGP