KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 15. října do 21. října.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

24hodinový maraton v Le Mans

Tisková zpráva Exteria Eko Racing Teamu
24hodinový maraton v Le Mans
26.04.2018
 

Extéria Eko Racing Team 33. místo celkem, 17. místo ve své třídě superstock.

 
Michal Fojtík manager týmu:
Další sen se nám splnil:-) Závod se nám podařilo dojet a splnit si základní cíl. Krásné a zároveň velice specifické a zákeřné na Le Mans je to, že vlastně nikdo neví, jestli je vůbec jejich stroj schopen toto zvládnout. Nikde na světě se nedá testovat v noci, nikde na světě se nedá testovat 6hodin v kuse... vše je jen naživo – ted' hned
Cíle do příště? Vyvarovat se hloupých a časově drahých chyb, ještě více se technicky připravit a hlavně vytrvat:-)
 
Martin Choy modrý pilot:
V novém týmu se mi jelo od počátku dobře, rychle se nám podařilo najit funkční nastavení a zajíždět slušné časy. Nová spolupráce s Bridgestone se osvědčila, noví týmoví kolegové byli také velice fajn. Moc se těším na další závod na Slovakiaringu, kde věřím, že dokážeme zajet výsledek blíže k naší reálne rychlosti.
 
Miroslav Popov červený pilot:
24 hodin Le Mans? Jedním slovem - neuvěřitelný To se prostě musí zažít. Pro mě to byla premiéra co se týče vytrvalostních závodů a dá se říct, že úspěšná. Dovezli jsme to v pořádku bez pádu do cíle a ač nám při 3. vyjetí došel benzín při zajíždění do boxů a na několik technických problémů, které se vyskytly za těch dlouhých 24 hodin, čímž jsme přišli o desítky minut, tak bych to hodnotil pozitivně. Vůbec jsem nevěřil, že takový závod zvládnu. Opravdu jsem 2 roky neseděl na motorce a s nulovou fyzickou přípravou před závodem to byl opravdu velký hendikep, ale snažil jsem se mezi jízdami dost odpočívat a nabírat síly. Při jízdě jsem dost trpěl z nedostatku fyzičky a tak jsem se snažil při jízdě relaxovat jak jen to šlo. Někdy to byly polohy, že jsem div viděl kam tam zatáčka vede, nebo jsem se jen tak převaloval po nádrži, abych to nedržel všechno přes záda. Pro mě stint, který mě nebavil přišel kolem 6:00 ráno, to bylo pocitově dlouhé. Ale co bylo opravdu nejhorší byl můj předposlední výjezd kolem 12:00, to jsem byl hodně unavený, nešlo mě to, dělal jsem chyby, nebavilo mě to a bylo to straaašně dlouhý. Za to nejvíc jsem si užil jízdu ve 3 hodiny ráno, to byla pecka Byl jsem ready a fakt mě jízda v noci bavila A co musím, tak smeknout mechanikům, kteří dřeli jako koně celý týden až do rána, aby nám připravili motorku do funkčního stavu. Díky chlapi A tímto bych chtěl poděkovat týmu Extéria Eko Racing za poskytnutí šance se zúčastnit takto velkého závodu jako je právě 24 hodin Le Mans. Budu se těšit na další
 
Ladislav Chmelík žlutý pilot:
Byl to pro mě neskutečny zážitek svést se 24hodinovy závod. Atmosféra tady byla nepopsatelná. Naším cílem bylo to dovézt do cíle a to se i přes menší technické problémy podařilo. Chci poděkovat týmovým kolegům, mechanikům i všem ostatním v týmu za skvěle odvedenou práci a samozřejmě partnerům a rodině Diky moc
 
Tomáš Zajíc zelený pilot (náhradník):
Byla to pro mě veliká životní zkušenost. Čekal jsem,že to bude dost náročné a realita byla taková,že to bylo o dost horší,než jsme všichni čekali. Jenže tým Exterie se sešel v Le Mans v takovém složení,že jsme tvrdě pracovali a podporovali jeden druhého a to nás tlačilo,aby jsme cílem projeli. Za sebe chci poděkovat úplně každému,kdo se na čtyřiadvacítce v týmu podílel a vážím si,že jsem mohl být součástí #93


 


Další články sekce MS Endurance