KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 19. srpna do 25. srpna 2019.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Indi na Manu 2019 – první tréninky

Tisková zpráva Indi Racing Teamu
Indi na Manu 2019 – první tréninky
30.05.2019
 

Po Hořicích nezbývalo moc času. Ve středu brzy ráno bylo nutné vyrazit na večerní trajekt do Holandska, a Indi tak měl na balení pouze dva dny. V pondělí ale vydatně pršelo, a tak se kompletní sbalení auta smrsklo jen na úterek.


Z motorek jsme vzali Kawasaki ER6 Supertwin Novak´s International a pak ještě Yamahu R6 do provozu. Závodní Yamahu týmu Das Trans měl totiž přivézt Zaza z Irska v neděli. Ve středu ráno v šest přijel mechanik Aleš Sýkora, dobalili jsme posledních pár věcí a vyjeli směr Hoek Van Holland, kde nás čekal trajekt Stena Line do Harwich, který nám pomohla zařídit irská firma Hannon transport. Cesta proběhla úplně bez problémů, jen jsme občas působili trochu zmateně, jako bychom snad jeli tuhle trasu poprvé. Na trajektu do Anglie jsme měli pár hodin na vyspání a ve čtyři ráno jsme se vylodili a pokračovali dalších sedm hodin do Heysham, kde jsme se zase nalodili na další trajekt Ben My Chree směr Isle of Man

Na Manu jsme se hned vypravili do depa, abychom ještě dostali nějaký slušný flek. Nakonec se nám fakt povedlo získat super místo u spodní brány, akorát jsme museli počkat tři hodiny, než si tam někdo odparkuje auto.

V pátek jsme začali připravovat Supertwin na první sobotní trénink s tím, že si Indi zajede jen zkušební kola, protože na motorce zůstaly pneu z loňského roku, které už měly za sebou dva čtyřkolové závody na Manx GP a dva tréninky v Hořicích, takže šest set závodních kilometrů. Nakonec nám ale počasí překazilo plány a trénink se přesunul až na neděli, kdy si Indi zajel dvě kola.

Během nedělních tréninků, akorát do živého vysílání na FB stránce Michal Indi Dokoupil #23, přijel Zaza z Irska, a tak se hned v pondělí ráno vrhli s Alešem na přípravu Supersportu. Přechozí den se ale stala nemilá věc, kdy náš kamarád a sponzor z Austrálie ztratil peněženku s penězi na pneumatiky a samozřejmě i karty a doklady. V tu chvíli jsme byli doslova v koncích, protože s takovou situací jsme fakt nepočítali. O to víc nás dojala vlna solidarity, která nám během dvou dnů pomohla zachránit situaci tak, že máme jisté nové gumy na každý závod, a i po jedné sadě do tréninků.

Michal Indi Dokoupil #23:
„Byl jsem moc rád, že se mi letos zase povedlo nějak dát dohromady peníze tak, že jsem si byl jistý tím, že mám pokrytý základní potřebné věci na TT. Dohodli jsme se, že pojedeme benzín z benzínky a pneu že zaplatí Danny z Austrálie. Proto byl pro mě velký šok, když Danny ztratil peněženku. Byl jsem z toho fakt špatnej nejen kvůli nám, ale hlavně kvůli němu, protože celý rok šetří na to, aby nám mohl přijet pomoct. Proto bych chtěl moc poděkovat všem, co pomohli tuhle situaci zachránit a já mohl nasadit na šestku na první trénink novou sadu gum“

V pondělí jsme už byli připraveni vyrazit na technickou kontrolu, ale v ten moment zaznělo padokem, že trénink se z důvodu počasí ruší a ani nás to moc nepřekvapilo, protože se stačilo kouknout na oblohu, která už byla šedočerná.

V úterý byla konečně obloha čistě modrá, za to foukal silný studený vítr. Hned ráno nám trochu pokazil radost Supertwin, který zase opět nešel nastartovat, takže ho Aleš začal rozebírat a uvidíme ve středu.

Na technické se jim nelíbilo pár drobností, ale všechno jsme dali dohromady a v plánu bylo dát čtyři kola.

Hned první kolo zajel Indi 19:26, po kterém následovalo letmé kolo 19:20. Třetí kolo pak bylo po dotankování úplně stejné jako to první a to čtvrté také, protože ho dost ovlivnily nehody a žluté vlajky po trati.

Michal Indi Dokoupil #23:
„První kolo jsem si užil, protože jsem jel s litrama a dařilo se mi jich držet. Cítil jsem se skvěle, už jsem dlouho nejel na novejch gumách, takže ten pocit jistoty mě fakt uklidnil a hodně jsem si to užíval i přes to, že mě zabrzdily v dalších kolech nehody. Bylo z toho tak šestnácté místo v rámci Supersportů. Překvapilo mě, jak motorka jede dobře, protože má pouze stockový motor a na brzdě 125 koní, ale už teď se těším na další kola“
 


Další články sekce Přírodní tratě