KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 21. října do 28. října 2019.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Týden po Ulster GP přichází další výzva

Tisková zpráva INDI Racing Teamu
Týden po Ulster GP přichází další výzva
17.08.2019
 

Minulý týden jsme se zúčastnili velkého mezinárodního závodu v Severním Irsku, Ulster Grand Prix 2019 Celý podnik byl rozdělen na tréninky ve středu a ve čtvrtek, a závody ve čtvrtek a v sobotu. Už předpověď počasí napovídala, že podmínky nebudou jednoduché, a to se i nakonec potvrdilo.


Michal Indi Dokoupil byl přihlášen do tříd UGP Supersport a UGP UltraLightweight, kde měl opět možnost použít skvělou techniku v podobě motoycyklu MOTO 3 Ariane racing factory. Veronika Hankocyová byla přihlášena do třídy UGP Supertwin a premiérově také do třídy UGP Supersport. Ze supersportů ale nakonec oba odstoupili a Veronika ve dvou závodech na twinu dojela na šestnáctém a čtrnáctém místě, a Michal Indi Dokoupil svou kategorii vyhrál. Bohužel druhý závod byl zastaven hned po prvním kole a nebyl restartován.

Michal Indi Dokoupil #23 (na Ulster GP #44):
„Na Ulster jsem se netěšil na nic jinýho, než že si opět sednu na Ariane a vylepším svůj loňský čas, a to se mi v prvním závodě povedlo. Počasí nebylo zrovna ideální, ale i tak jsme zůstali sotva tři sekundy za traťovým rekordem a to bude přesně můj cíl pro příští rok. Britský šampion Christian Elkin mi nedal ani metr zadarmo a souboje byly fakt napínavý, ale nakonec se mi ho podařilo udržet za sebou a zvítězit. Škoda jen druhého závodu, který byl zastaven a který se z důvodu časových prodlev nestihl restartovat. Na šestku jsem se nakonec vykašlal, protože první trénink byl hned po startu zastaven červenou vlajkou, dost se střídalo počasí a neměli jsme v padoku moc pomocných rukou, a tak jsem se nakonec soustředil jen na práci s Ariane. “

Veronika Hankocyová #53 (na Ulster GP #40):
„Ulster je moje oblíbená trať a letos to pro mě byl i potřebný trénink na Manx. Proto jsem chtěla jet i Supersporty, ale první trénink byl přerušen hned zkraje, a druhý spojili organizátoři dohromady, a to se mi stalo tak trochu osudným. Hned po prvním kole mi motorka chcípla a už jsem se nemohla dostat do depa. Tím pádem mi chyběl kvalifikační čas i počet kol. Na Twinu jsem si vyjela v mokrém tréninku čtrnácté místo, ale v závodech to bylo s volbou gum těžší a navíc jsem zkopala i převod. V prvním závodě jsem dojela čtrnáctá, ale ve druhém mi na skoro oschlé trati začaly postupně odcházet mokré gumy a navíc mi zhasly budíky, takže jsem neviděla otáčky ani teplotu. Ještě na startu jsem si říkala, v pohodě, to dám po uchu, ale po startu mi bylo jasný, že s motorkama okolo neuslyším vůbec nic, jakej to byl randál. Nakonec z toho bylo šestnácté místo, ale jsem spokojená. Jen bych už ráda předala toho smolíka s elektrikou zas někomu dál, protože pořád něco řeším už poslední tři závody.“

Hned po startu čekal tým návrat do ČR, kde bylo nutné přebalit dodávku a znovu vyrazit stejnou cestou, tentokrát na ostrov Man. Do dodávky k Ariane 3 se navíc přibalil další speciál, italský motocykl Paton S1-R, na kterém Veronika pojede třídu MGP Lightweight (stejná specifikace jako Supertwin). A aby se Indián nenudil, úplně náhodou na poslední chvíli dostal možnost startovat na Classic Tourist Trophy ve třídě Superbike v sedle Suzuki GSXR 750 rok 1992.

Veronika Hankocyová #53 (pro Manx GP #32):
„Když se mi začátkem sezony ozval Mark Coverdale, majitel Patonů, se kterými závodí tým Iana Loughera, nebo Maria Costello, že na Manx nemají jezdce a má Patona volného, neváhala jsem ani chvilku. Plácli jsme si jen tak po telefonu, proto jsem moc nechtěla dopředu tuhle informaci zveřejňovat, abych nebyla zklamaná, kdyby z toho pak třeba sešlo. Na Ulsteru jsem si ale hned po závodech jednoho Patona naložila do auta a druhého jako náhradního přiveze tým přímo na Man. Jsem nadšená, že si vyzkouším tenhle úžasnej bajk, jen mě trochu děsí, že jsem neměla možnost ho vyzkoušet někde dřív a sednu na něj rovnou do prvního tréninku na Manu. Když mi něco nebude vyhovovat, budu muset čekat šedesát kilometrů, než dokončím kolo, ale upřímně je mi to asi jedno. Filosofie týmu je, že se má jezdec vrátit celej a s rohlíkem místo pusy a výsledky jsou druhořadý, takže jedinej tlak na sebe vytvářím já sama, ale přece jen mám cíl si zlepšit loňský průměr 104,7mil v hodině a jestli nějaký cíl ještě přihodím těžko říct. Uvidíme po prvním tréninku, jak se spolu s touhle zelenou bestií sžijeme“

Michal Indi Dokoupil #53 (pro C TT #49):
„Loni jsem dělal Veronice na Manu mechanika, protože jsme jeli jen my dva sami. Letos když dostala nabídku jet na Patonu, včetně mechanika, jsem vlastně ztratil uplatnění, a tak jsem fakt rád za nabídku Roba Cooksona jet na Suzuki GSXR750 třídu Superbike. Loni jel na této motorce Sam West a i z fotek mi bylo jasné, že to není žádnej starej vrak a i právě proto se na to moc těším, protože tenhle model GSXR byl po banditu můj první „superbajk“. Musím poděkovat i organizátorům, kteří mi přijali přihlášku dva měsíce po uzávěrce. Z toho důvodu mám sice vysoké startovní číslo, ale to stejně nic neznamená. Budu se i tak snažit šlapat na paty továrním týmům“
 


Další články sekce Přírodní tratě