Cecchinello představil sponzora
Foto: LCR Honda MotoGP Team
Lucio Cecchinello a jeho tým LCR Honda, vstupuje do čtvrté sezony MotoGP s generálním partnerem, časopisem Playboy. Tuto informaci jste již na našich stránkách mohli číst, dnes vám nabízíme první fotografie nového zbarvení stroje Honda RC 212V i kombinézy francouzského jezdce Randy de Punieta.
„S Playboyem US jsme jednali velmi dlouho a nakonec jsme dostali svolení k jednání s italským zástupcem tohoto časopisu,“ říká Lucio Cecchinello. „Je jasné, že poslední dva roky nebyly pro soukromé týmy velmi příjemné. Od zavedení osmistovek je v MotoGP všechno velmi těžší, špatně se bojuje proti továrním týmům. Nyní se blížíme do období, kdy továrny budou dokonce soukromníky zásobovat materiálem a tím nám vše usnadní. Jejich technologie nás učiní konkurenceschopnějšími. Letos nám všem dala Honda stejné motory s pneumatickým řízením ventilů. Nyní je to na nás a na naší práci s Randy de Punietem.“
„První odezva od motorky byla velmi pozitivní,“ pokračuje naopak Randy de Puniet. „Motor je oproti loňskému o hodně lepší, zvláště pokud se týká maximální rychlosti. Zlepšili jsme i naší práci během přípravy motorky. Mám nyní již dva roky zkušeností s pneumatikami Bridgestone, ale přední pneumatika je trochu jiná. Budu muset tomu podřídit svůj jezdecký styl, ale to by do prvního závodu v Kataru neměl být problém. Musíme pracovat na nastavení motorky a přizpůsobit jí k jednotlivým okruhům. Máme k tomu všechny nezbytné předpoklady.“
„S Playboyem US jsme jednali velmi dlouho a nakonec jsme dostali svolení k jednání s italským zástupcem tohoto časopisu,“ říká Lucio Cecchinello. „Je jasné, že poslední dva roky nebyly pro soukromé týmy velmi příjemné. Od zavedení osmistovek je v MotoGP všechno velmi těžší, špatně se bojuje proti továrním týmům. Nyní se blížíme do období, kdy továrny budou dokonce soukromníky zásobovat materiálem a tím nám vše usnadní. Jejich technologie nás učiní konkurenceschopnějšími. Letos nám všem dala Honda stejné motory s pneumatickým řízením ventilů. Nyní je to na nás a na naší práci s Randy de Punietem.“
„První odezva od motorky byla velmi pozitivní,“ pokračuje naopak Randy de Puniet. „Motor je oproti loňskému o hodně lepší, zvláště pokud se týká maximální rychlosti. Zlepšili jsme i naší práci během přípravy motorky. Mám nyní již dva roky zkušeností s pneumatikami Bridgestone, ale přední pneumatika je trochu jiná. Budu muset tomu podřídit svůj jezdecký styl, ale to by do prvního závodu v Kataru neměl být problém. Musíme pracovat na nastavení motorky a přizpůsobit jí k jednotlivým okruhům. Máme k tomu všechny nezbytné předpoklady.“