Co také dnes padlo na tiskovce HRC
Foto: Repsol YPF
14.08.2009
Tisková konference pana Suzukiho v útrobách brněnského okruhu nepředstavila pouze složení týmu repsol Honda pro rok 2010.
Pan Tetsuo Suzuki, nový prezident HRC, prezentoval podpis smlouvy se současnými jezdci Repsol Honda Teamu Dani Pedrosou a Andrea Doviziosom (informujeme o tom Z D E....), ale také odpovídal na otázky novinářů, které se týkaly dalšího chodu závodního oddělení HRC. Z jeho odpovědí na ostatní věci vybíráme to nejdůležitější.
Jorge Lorenzo
Suzuki potvrdil, že jednání s Jorgem Lorenzem skončila a Honda mu další motocykl neposkytne. „HRC došlo k závěru, že nejlepší volbou je udržet současné piloty,“ řekl Tetsuo Suzuki. Jorge Lorenzo tak s největší pravděpodobností podepíše další smlouvu s továrnou Yamaha, i když krátce po tiskové konferenci HRC prohlásil Jorge Lorenzo v paddocku brněnského okruhu, že ze svých požadavků nebude ustupovat. „Moje požadavky jsou stejné jako před dvěma, třemi měsíci,“ řekl dnes v podvečer Jorge Lorenzo na přímou otázku ohledně jeho dalšího působení.
Počet strojů RC212V v roce 2010
„Našim hlavním záměrem je udržet kvalitu, to co vyjíždí z našich boxů v Tokiu dnes, je maximum,“ říká Suzuki, i když sám nevylučuje možnost, že by v roce 2010 mohl být nasazen ještě jeden stroj a tím by mohl být počet těchto motocyklů navýšen na číslo sedm.
Marco Simoncelli a jeho stroj
„Tak předně, Simonceli podepsal smlouvu s panem Gresinim a ne s HRC, ale bude mít oficiální stroj s koncepcí aktualizace pro satelitní tým,“ odpovídal Suzuki na tuto otázku. Co to znamená? Simonceli obdrží tovární motocykl, ale nové díly dostane s určitým zpožděním, tedy minimálně o jeden závod později, než s nimi budou disponovat jezdci týmu Repsol Honda.
Moto1
Jistě jste si přečetli náš článek o úvaze zavedení motocyklů se sériovými motory do MotoGP (článek vyšel 17. července Z D E .....), pan Suzuki odmítl odpovídat na jakékoliv dotazy ohledně tohoto tématu, stejně jako odmítl odpovídat na dotazy na téma dalšího působení Alberto Puige u HRC, či týmu Repsol Honda.
Politika Hondy a závody MotoGP
„V roce 2010 bude náš rozpočet stejný jako letos, nebudou se dělat žádné škrty,“ uklidnil Suzuki novináře, kteří se zajímali o situaci, které byla charakteristická na konci loňského roku, kdy Honda zrušila své oficiální působení v několika automobilových a motocyklových šampionátech.
Jorge Lorenzo
Suzuki potvrdil, že jednání s Jorgem Lorenzem skončila a Honda mu další motocykl neposkytne. „HRC došlo k závěru, že nejlepší volbou je udržet současné piloty,“ řekl Tetsuo Suzuki. Jorge Lorenzo tak s největší pravděpodobností podepíše další smlouvu s továrnou Yamaha, i když krátce po tiskové konferenci HRC prohlásil Jorge Lorenzo v paddocku brněnského okruhu, že ze svých požadavků nebude ustupovat. „Moje požadavky jsou stejné jako před dvěma, třemi měsíci,“ řekl dnes v podvečer Jorge Lorenzo na přímou otázku ohledně jeho dalšího působení.
Počet strojů RC212V v roce 2010
„Našim hlavním záměrem je udržet kvalitu, to co vyjíždí z našich boxů v Tokiu dnes, je maximum,“ říká Suzuki, i když sám nevylučuje možnost, že by v roce 2010 mohl být nasazen ještě jeden stroj a tím by mohl být počet těchto motocyklů navýšen na číslo sedm.
Marco Simoncelli a jeho stroj
„Tak předně, Simonceli podepsal smlouvu s panem Gresinim a ne s HRC, ale bude mít oficiální stroj s koncepcí aktualizace pro satelitní tým,“ odpovídal Suzuki na tuto otázku. Co to znamená? Simonceli obdrží tovární motocykl, ale nové díly dostane s určitým zpožděním, tedy minimálně o jeden závod později, než s nimi budou disponovat jezdci týmu Repsol Honda.
Moto1
Jistě jste si přečetli náš článek o úvaze zavedení motocyklů se sériovými motory do MotoGP (článek vyšel 17. července Z D E .....), pan Suzuki odmítl odpovídat na jakékoliv dotazy ohledně tohoto tématu, stejně jako odmítl odpovídat na dotazy na téma dalšího působení Alberto Puige u HRC, či týmu Repsol Honda.
Politika Hondy a závody MotoGP
„V roce 2010 bude náš rozpočet stejný jako letos, nebudou se dělat žádné škrty,“ uklidnil Suzuki novináře, kteří se zajímali o situaci, které byla charakteristická na konci loňského roku, kdy Honda zrušila své oficiální působení v několika automobilových a motocyklových šampionátech.