Haga s Fabriziem v Mugellu
Tisková zpráva Ducati Corse
04.09.2009
Tým Ducati Xerox těsně před závodem v Německu absolvoval rozjížděcí test na italském okruhu Mugello.
V úterý a ve středu absolvoval tovární tým Ducati Xerox dvoudenní test na okruhu v Mugellu, kde byl jako host testujícího týmu MotoGP. Tento test superbikové formace italské továrny měl nejen připravit stroje na nadcházející závod na německém Nürburgringu, ale zároveň ověřit fyzický stav obou jezdců týmu, kteří v nedávných dnech prodělali zranění.
Noriyuki Haga je dva měsíce po svém pádu na okruhu Donington Park, kde si zranil pravou loketní kost a levou lopatku. Po šesti týdnech léčby a rehabilitace se nyní Nitro-Nori vrací do sedla své 1198 a ačkoliv zraněné rameno stále působí japonskému jezdci problémy, byl Haga schopen již jezdit pohodlněji, než tomu bylo při závodech v Brně. Tým i jezdec si před nadcházejícím víkendem věří. Pod jasným nebem a rozpáleným sluncem, najezdil Haga na toskánském okruhu Mugello asi 90 kol, při kterých pracoval na nastavení podvozku a samotném pérování. Ernesto Marinelli, technický ředitel projektu superbike, po testech prohlásil, že s dokončenou prací je spokojen především proto, že se vyzkoušely dva základní subjekty na jejich strojích.
Na dráze v Mugellu byl také Ital Michel Fabrizio, který se zranil při pádu v tréninku na závod MotoGP v Brně. Zranění svalu si naštěstí nevyžádá chirurgický zákrok a je léčeno přírodní cestou. I Fabrizio dosáhl působivých výsledků v tomto testu.
Noriyuki Haga je dva měsíce po svém pádu na okruhu Donington Park, kde si zranil pravou loketní kost a levou lopatku. Po šesti týdnech léčby a rehabilitace se nyní Nitro-Nori vrací do sedla své 1198 a ačkoliv zraněné rameno stále působí japonskému jezdci problémy, byl Haga schopen již jezdit pohodlněji, než tomu bylo při závodech v Brně. Tým i jezdec si před nadcházejícím víkendem věří. Pod jasným nebem a rozpáleným sluncem, najezdil Haga na toskánském okruhu Mugello asi 90 kol, při kterých pracoval na nastavení podvozku a samotném pérování. Ernesto Marinelli, technický ředitel projektu superbike, po testech prohlásil, že s dokončenou prací je spokojen především proto, že se vyzkoušely dva základní subjekty na jejich strojích.
Na dráze v Mugellu byl také Ital Michel Fabrizio, který se zranil při pádu v tréninku na závod MotoGP v Brně. Zranění svalu si naštěstí nevyžádá chirurgický zákrok a je léčeno přírodní cestou. I Fabrizio dosáhl působivých výsledků v tomto testu.