Igor Kaláb po Hungaroringu spokojený
Tisková zpráva Igora Kalába
30.04.2009
Pro závod Superstock 600 zůstal v poli jediný bojovník IVR Yamaha teamu Igor Kaláb. Jeho týmový kolega Václav Jiruš po pádu v tréninku a následném zranění nestartoval.
Igor se po vydařeném startu pohyboval v čelní skupině a podařilo se mu mírně poodjet jeho největšímu soupeři z kvalifikací Vaškovi Bittmanovi, který na startu trošku zaspal. V úvodních kolech se Igor držel za dalším z českých jezdců Tomášem Holubcem, který stejně jako Igor startuje s Yamanou YZF-R6. V několika soubojích si Igor poradil jak s Holubcem, tak posléze i s polákem Bukowskim a do té doby vedoucím Rakušanem Stefanem Schrammelem a jel na špici závodu. V závěru závodu se snažil na našeho pilota dotáhnout ještě mocně finišující Václav Bittman, ale Igor dokázal po výborném výkonu udržet první pozici a proletěl pod šachovnicovým praporkem o víc jak vteřinu před dotírajícím Bittmanem. Za zmínku jistě stojí i to, že náš jezdec dokázal v závodě stlačit svůj čas na jedno kolo a opět si vylepšit své osobní maximum na této trati na výsledných 1:54,074 Dostál tak zcela stoprocentně tomu co si pro závod předsevzal, zlepšil čas a zaslouženě vyhrál závod Alpe Adria šampionátu a MMČR.
Igor Kaláb #3:
„Do závodu jsem odstartoval dobře, po tlačenici v první zatáčce jsem byl asi na pátém místě. Postupně jsem se dostal až na třetí pozici. Soupeři přede mnou jeli rychle a tak jsem hledal místo na předjetí a čekal na vhodný moment, abych se pokusil před ně dostat. Postupně jsem se prokousal na čelo závodu a nasadil maximální tempo a snažil se trochu poodjet. To se podařilo a tak jsem mohl být po závodě s výsledkem a předvedeným výkonem naprosto spokojený, navíc se mi podařilo zajet rekord okruhu pro třídu Superstock 600. Je vidět pokrok v technice oproti minulé sezóně, kdy jsem startoval na motocyklu Yamaha modelu 2007, s modelem 2008 jsem zrychlil o vteřinu na jedno kolo.“
Igor Kaláb #3:
„Do závodu jsem odstartoval dobře, po tlačenici v první zatáčce jsem byl asi na pátém místě. Postupně jsem se dostal až na třetí pozici. Soupeři přede mnou jeli rychle a tak jsem hledal místo na předjetí a čekal na vhodný moment, abych se pokusil před ně dostat. Postupně jsem se prokousal na čelo závodu a nasadil maximální tempo a snažil se trochu poodjet. To se podařilo a tak jsem mohl být po závodě s výsledkem a předvedeným výkonem naprosto spokojený, navíc se mi podařilo zajet rekord okruhu pro třídu Superstock 600. Je vidět pokrok v technice oproti minulé sezóně, kdy jsem startoval na motocyklu Yamaha modelu 2007, s modelem 2008 jsem zrychlil o vteřinu na jedno kolo.“