Indi Racing na Pannoniaringu
Tisková zpráva týmu Indi Racing vám přiblíží průběh závodního víkendu na okruhu Pannoniaring z pohledu tohoto týmu.
Na okruh jsme dorazili už ve středu, a ve čtvrtek se zúčastnili volných tréninků. Michal „Indi“ Dokoupil #23 tak najezdil na okruhu pár kilometrů navíc, které nám chybí ze zimní přípravy. Na místě i tak už bylo mnoho závodníků a konkurence byla veliká, kolem sedmdesáti jezdců jen ve třídě SuperStock600. V noci dorazil Jan Halbich, aby se v pátek při dalším volném ježdění mohl zaměřit na nastavení podvozku a celkové přípravě motocyklu. První časy se pohybovaly kolem 2:6.0, a postupně Michal stáhl během dalšího dne jednu vteřinu. Podvozek fungoval výborně a tak si Michal zkoušel najíždět stopu a brzdné body. Během kvalifikací Indi stáhl další vteřinu a konečná startovní listina ho tak určila na 30. pozici na startu, tedy osmá řada. Během nedělního warm-upu bylo nutné vyzkoušet nový převod, na kterém se tým domluvil kvůli větší síle motocyklu a vyšší maximální rychlosti na cílové rovince. Start se Indimu jako obvykle velmi podařil a ihned se dostal o více jak tři řady dopředu. Během závodu se začal malinko propadat i přes snahu udržet si pozici. Později se ustálil na 18. pozici, o kterou musel také velmi bojovat hlavně na rovinkách a na výjezdech ze zatáček. Toto místo mu nakonec celkově zůstalo a z Čechů si může připsat bodové ohodnocení za sedmé místo. Čas si v závodě vylepšil na 2:2:822. Po závodě mechanici znovu zkontrolovali celý motocykl a přišli na zabrzděné přední kolo, problém byl v přehřátých brzdách, kdy se pístky ve třmenech přestaly vracet a brzdové desky tak permanentně kolo přibrzďovaly.
Michal „Indi“ Dokoupil #23:
“Při trénincích a během kvalifikace jsem se snažil hlavně najít dobrou stopu pro předjíždění a učil se jít co nejpozději na brzdy. S podvozkem jsem byl velmi spokojen, jen mi přestaly vycházet kvalty a motocykl neměl na některých místech sílu, jakou bych potřeboval, proto jsme změnili na nedělní závod převod, což se osvědčilo a v závodě jsem porychlil. Start mi skvěle vyšel a já se dostal dopředu. Cítil jsem ale, jak mi motorka na rovinkách nejede tak jako ostatním. Na začátku byl soupeř kus za mnou a ke konci už téměř přede mnou. Snažil jsem se tím pádem o ještě rychlejší nálety do zatáček a o co nejpozdější brzdy a udržet si tak pozici na které jsem byl. Po závodě jsem se dověděl od mechaniků o problému s přibrzděným kolem a tak jsem rád za umístění, jaké jsem si v tak velké konkurenci vybojoval.“