Kawasaki pracovala na zlepšení
Tisková zpráva Kawasaki Racing
Kawasaki Racing Team dnes poslal na brněnský okruh vedle testovacího pilota oficiálního jezdce Anthony Westa, zatímco John Hopkins již dnes testovací práci neabsolvoval. Ovšem byl to právě Olivier Jacque, který nesl největší tíhu práce na nalezení optimální funkčnosti motocyklu Kawasaki Ninja ZX-RR. Během dvou dnů Francouz najezdil celkem 84 kol. Krátké představení v testech absolvoval včera i John Hopkins, poté se však Američan rozhodl neriskovat zhoršení stavu jeho zranění. Dnes se poté představil Australan Anthony West, jenž pomáhal v práci zkušenému Olivieru Jacqueovi.
Anthony West:
„Včera jsem netestoval, protože Olivier zkoušel na mém motocyklu nějaké nové díly. Dnes jsem se pak s týmem zaměřil především na přilnavost předního kola. Až do tohoto testování jsme nemohli řádně zkoušet pneumatiky Bridgestone, nyní jsme udělali několik úprav na nastavení a hned je to něco jiného. V závodě jsem musel stále jet na doraz, s kroky, které jsme nyní udělali, vypadá motorka lehčeji ovladatelná. Nyní se opravdu těším na další závod.“
Olivier Jacque:
„Poslední dva dny pro nás byly hodně užitečné, shromáždili jsme mnoho dat. Nejprve jsme pracovali na našem základním nastavením podvozku, abychom viděli, kde se dá pracovat na zlepšení rovnováhy a stability stroje. Také jsme zde zkoušeli novou kyvnou vidlici a několik nových součástek do elektroniky. Tohle je docela specifický okruh, takže je těžké říkat jak hodně nám to pomůže, až přijedeme na nějaký jiný okruh, ale já jsem přesvědčený, že jsme určitě udělali krok správným směrem. Nyní musíme zasednou k datům z těchto dvou dnů a důkladně je analyzovat.“
Anthony West:
„Včera jsem netestoval, protože Olivier zkoušel na mém motocyklu nějaké nové díly. Dnes jsem se pak s týmem zaměřil především na přilnavost předního kola. Až do tohoto testování jsme nemohli řádně zkoušet pneumatiky Bridgestone, nyní jsme udělali několik úprav na nastavení a hned je to něco jiného. V závodě jsem musel stále jet na doraz, s kroky, které jsme nyní udělali, vypadá motorka lehčeji ovladatelná. Nyní se opravdu těším na další závod.“
Olivier Jacque:
„Poslední dva dny pro nás byly hodně užitečné, shromáždili jsme mnoho dat. Nejprve jsme pracovali na našem základním nastavením podvozku, abychom viděli, kde se dá pracovat na zlepšení rovnováhy a stability stroje. Také jsme zde zkoušeli novou kyvnou vidlici a několik nových součástek do elektroniky. Tohle je docela specifický okruh, takže je těžké říkat jak hodně nám to pomůže, až přijedeme na nějaký jiný okruh, ale já jsem přesvědčený, že jsme určitě udělali krok správným směrem. Nyní musíme zasednou k datům z těchto dvou dnů a důkladně je analyzovat.“