Laciné a cizokrajné, vzrušující
Text: Jiří Mikšík, Foto: Tech3 Yamaha
09.02.2009
Těmito třemi slovy okomentoval krátce, ale výstižně, Francouz Hervé Poncharal (týmový šéf Colina Edwardse a Jamese Toselanda v MotoGP) situaci, že i jeho tým Tech3 Yamaha postaví ještě letos motocykl nové kubatury Moto2.
Týmový šéf Tech3 Yamaha potvrdil, že během letošní sezóny postaví jeho tým motocykl nové kubatury MotoGP, tedy motocykl Moto2 o obsahu 600 ccm.
Poncharal také prohlásil, že i někteří další šéfové satelitních týmů MotoGP jsou na tomto novém projektu hodně zainteresováni. A dále prohlásil, že by se o tento projekt měli zabývat všichni manažeři satelitních týmů MotoGP, neboť šanci uspět v královské kubatuře MotoGP mají především tovární týmy. Z jeho pohledu je tato nová třída výborným výchozím projektem, jak se mohou budoucí piloti MotoGP ukázat a týmy jako například jeho stáj, by měla mít už v hledáčku talentovaného jezdce, budoucího pilota MotoGP, který se bude postupně připravovat na MotoGP.
“Když budou jezdci dobří, tak mohou přestoupit do továrního týmu. Tím se staneme pro tovární týmy důležitými i my. Budou nás muset podporovat a počítat s námi.“
Šéf stáje Tech3 je navíc přesvědčen, že projekt Moto2 přichází v pravý čas, neboť s novými pravidly klesnou i výdaje. A co se týká atraktivity nové kubatury Moto2, říká Hervé Poncharal následující slova: "Na závodní trati uvidíme různé modely. Dokonce se dá říci, že to bude i trochu exotické. Takže laciné, cizokrajné a přesto vzrušující.“
Poncharal také prohlásil, že i někteří další šéfové satelitních týmů MotoGP jsou na tomto novém projektu hodně zainteresováni. A dále prohlásil, že by se o tento projekt měli zabývat všichni manažeři satelitních týmů MotoGP, neboť šanci uspět v královské kubatuře MotoGP mají především tovární týmy. Z jeho pohledu je tato nová třída výborným výchozím projektem, jak se mohou budoucí piloti MotoGP ukázat a týmy jako například jeho stáj, by měla mít už v hledáčku talentovaného jezdce, budoucího pilota MotoGP, který se bude postupně připravovat na MotoGP.
“Když budou jezdci dobří, tak mohou přestoupit do továrního týmu. Tím se staneme pro tovární týmy důležitými i my. Budou nás muset podporovat a počítat s námi.“
Šéf stáje Tech3 je navíc přesvědčen, že projekt Moto2 přichází v pravý čas, neboť s novými pravidly klesnou i výdaje. A co se týká atraktivity nové kubatury Moto2, říká Hervé Poncharal následující slova: "Na závodní trati uvidíme různé modely. Dokonce se dá říci, že to bude i trochu exotické. Takže laciné, cizokrajné a přesto vzrušující.“