Martinez na prahu MotoGP
Foto: TeamAspar.com
Již v březnu oznámil Aspar Martinez svůj plán vstoupit i do elitní kategorie MotoGP. Po odchodu Pabla Nieta a jeho týmu Francisco Hernando se zdá, že právě Aspar Martinez by měl navázat na působení této formace. Své šance sám Martinez označuje jako 80% pro Ducati a 20% pro Hondu.
Ovšem stále zde jsou dva problémy – Martinez vždycky chtěl mít dva stroje pro dva jezdce a to mu asi Ducati neumožní. Druhým problémem je Alvaro Bautista, kterého chce Martinez do sedla jednoho z těchto strojů, ale Bautista sám nechce závodit na Ducati. Bautista si přeje tovární stroj, což by pro rok 2010 byl pouze motocykl Suzuki (dle zákazu startu nováčků v továrních týmech).
Situaci chce pomoci vyřešit i Livio Suppo, manažer Ducati Marlboro, který hodlá dát Bautistovi záruku, že po roce v satelitním týmu dostane místo u tovární formace.
Ovšem stále zde jsou dva problémy – Martinez vždycky chtěl mít dva stroje pro dva jezdce a to mu asi Ducati neumožní. Druhým problémem je Alvaro Bautista, kterého chce Martinez do sedla jednoho z těchto strojů, ale Bautista sám nechce závodit na Ducati. Bautista si přeje tovární stroj, což by pro rok 2010 byl pouze motocykl Suzuki (dle zákazu startu nováčků v továrních týmech).
Situaci chce pomoci vyřešit i Livio Suppo, manažer Ducati Marlboro, který hodlá dát Bautistovi záruku, že po roce v satelitním týmu dostane místo u tovární formace.