Marvin Musquin může startovat ze KTM
TZ KTM, foto: R. Archer
31.07.2009
Francouzský lídr světového šampionátu MX2 Marvin Musquin může pokračovat v boji o titul této třídy.
Všichni jistě znáte příběh vedoucího jezdce MX2 GP Marvina Musquina, který ve Švédsku nesměl startovat na motocyklu KTM. Dnes je vše jinak a mladý jezdec může pokračovat ve své cestě za splněním snu.
A o co že jde? Marvin Musquin odstartoval letošní sezonu s motocyklem Honda CRF 250R týmu NG Honda. V průběhu sezony však přestoupil k rakouské KTM, na jejíž stroji nastoupil do dalších závodů MX2. Továrna Honda dala vše k soudu s odůvodněním na porušení platného kontraktu, tento soud vyhrála a Marvin Musquin nesměl dále startovat na motocyklu KTM. Aby se jezdci Honda ještě více pomstila, neumožnila mu dále ani jezdit na jejím materiálu, což vedlo k tomu, že Marvin Musquin nesměl ve Švédsku jet na KTM a nemohl na Hondě. Dnes je vše jinak.
Po intenzivních jednání mezi KTM, NG Honda Teamem a Honda Europe, bylo nalezené rozumné řešení vzájemného sporu. Marvin Musquin může startovat za tovární tým KTM, což bylo umožněno po zaplacení výjimečných nákladů spojených s přestupem od Hondy a s poplatky za všechna projednávání. Tato vzájemná dohoda umožnila devatenáctiletému jezdci podepsat novou smlouvu s KTM, která je uzavřená až do konce sezony 2011.
A o co že jde? Marvin Musquin odstartoval letošní sezonu s motocyklem Honda CRF 250R týmu NG Honda. V průběhu sezony však přestoupil k rakouské KTM, na jejíž stroji nastoupil do dalších závodů MX2. Továrna Honda dala vše k soudu s odůvodněním na porušení platného kontraktu, tento soud vyhrála a Marvin Musquin nesměl dále startovat na motocyklu KTM. Aby se jezdci Honda ještě více pomstila, neumožnila mu dále ani jezdit na jejím materiálu, což vedlo k tomu, že Marvin Musquin nesměl ve Švédsku jet na KTM a nemohl na Hondě. Dnes je vše jinak.
Po intenzivních jednání mezi KTM, NG Honda Teamem a Honda Europe, bylo nalezené rozumné řešení vzájemného sporu. Marvin Musquin může startovat za tovární tým KTM, což bylo umožněno po zaplacení výjimečných nákladů spojených s přestupem od Hondy a s poplatky za všechna projednávání. Tato vzájemná dohoda umožnila devatenáctiletému jezdci podepsat novou smlouvu s KTM, která je uzavřená až do konce sezony 2011.