Mezi Dornou a Infront začíná přituhovat
Foto: Petr Štola
27.07.2009
Během brněnského závodu WSBK vydal promotér šampionátu, společnost Infront Motor Sports, oficiální prohlášení zaměřené na snahu promotéra MotoGP, společnosti Dorna Sports, zaklínit do své elitní třídy motory pocházející ze sériových strojů 1000cc.
Z tiskového prohlášení vyjímáme:
Infront Motor Sports nepovažuje podobnou představu buď za realistickou nebo proveditelnou, z důvodu existující smlouvy mezi Infront a FIM se zaměřením na specifikace šampionátů Mistrovství světa Superbike a MotoGP.
Věříme proto, že takovýto projekt nebude mít další pokračování. Nicméně, pokud se tak stane, přijme Infront Motor Sports patřičné opatření, aby byla chráněná práva všech, tedy nejen Infront Motor Sports, ale i všech týmů, výrobců, jezdců, sponzorů a médií, které jsou do šampionátu Superbike a Supersport zainteresování. Takováto opatření budou ihned uvedená na všech možných úrovní.“
Tolik výňatek z prohlášení promotéra WSBK. A co k němu dodat? Rozhodně začíná přiostřovat, ale možná se dočkáme i například uvolnění striktních zákazů v oblasti „sériových“ strojů ve WSBK, kde například mohou dostat šanci i stroje, či komponenty z MotoGP.... a kdo ví, třeba se dočkáme i nasazení původní RC211V a opět uvidíme ty neskutečný drifty na výjezdech ze zatáček...
Infront Motor Sports nepovažuje podobnou představu buď za realistickou nebo proveditelnou, z důvodu existující smlouvy mezi Infront a FIM se zaměřením na specifikace šampionátů Mistrovství světa Superbike a MotoGP.
Věříme proto, že takovýto projekt nebude mít další pokračování. Nicméně, pokud se tak stane, přijme Infront Motor Sports patřičné opatření, aby byla chráněná práva všech, tedy nejen Infront Motor Sports, ale i všech týmů, výrobců, jezdců, sponzorů a médií, které jsou do šampionátu Superbike a Supersport zainteresování. Takováto opatření budou ihned uvedená na všech možných úrovní.“
Tolik výňatek z prohlášení promotéra WSBK. A co k němu dodat? Rozhodně začíná přiostřovat, ale možná se dočkáme i například uvolnění striktních zákazů v oblasti „sériových“ strojů ve WSBK, kde například mohou dostat šanci i stroje, či komponenty z MotoGP.... a kdo ví, třeba se dočkáme i nasazení původní RC211V a opět uvidíme ty neskutečný drifty na výjezdech ze zatáček...