Mladí jezdci Repsolu po Estorilu
Foto: Repsol YPF
19.03.2009
Mezi nejrychlejší šesticí skončili oba mladíci týmu Repsol, kteří se s továrními motocykly Aprilia 125 RSA připravovali na okruhu Estoril.
Třídenní test v Portugalsku dal mladým jezdcům třídy 125GP možnost najezdit mnoho kilometrů za přijatelných povětrnostních podmínek. Před oficiálním testem IRTA v Jerezu, který se bude příští týden konat na dráze ve španělské Andalusii, tak jezdci vyzkoušeli několik nových dílů, které testovali při různých nastaveních jejich motocyklů.
Esteve Rabat (1:47,231):
„Tohle byly tři velmi pozitivní dny tvrdé práce. Hodně jsme testovali motor, podvozek, pérování a pneumatiky. Nyní znám dokonale motorku a cítím se na ní skvěle. Závěry třídenního testování jsou dobré, stejně jako pocity. Jsem nyní velmi motivovaný, což je důležité. Skvěle si s týmem rozumím. Po tolika naježděných kilometrech mě bolí ruce, ale už nyní myslím na to, jak při IRTA testech zatáhnu za plyn.“
Scott Redding (1:47,520):
„Na RSA se cítím pohodlně. Mám nyní již dobré pocity. Pracujeme tvrdě na vylepšení nastavení, sice ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, ale již se našim představám hodně přibližujeme. Co je na RSA stejné, je výkon v malých otáčkách, co je pro mě ovšem hodně obtížné, je dobré nastavení podvozku. Na začátku třídenního testování v Estorilu jsme měli hodně problémů, ale myslím si, že jsme našli dobrá řešení, a že do Jerezu pojedeme na IRTA testy dobře připravení.“
Esteve Rabat (1:47,231):
„Tohle byly tři velmi pozitivní dny tvrdé práce. Hodně jsme testovali motor, podvozek, pérování a pneumatiky. Nyní znám dokonale motorku a cítím se na ní skvěle. Závěry třídenního testování jsou dobré, stejně jako pocity. Jsem nyní velmi motivovaný, což je důležité. Skvěle si s týmem rozumím. Po tolika naježděných kilometrech mě bolí ruce, ale už nyní myslím na to, jak při IRTA testech zatáhnu za plyn.“
Scott Redding (1:47,520):
„Na RSA se cítím pohodlně. Mám nyní již dobré pocity. Pracujeme tvrdě na vylepšení nastavení, sice ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, ale již se našim představám hodně přibližujeme. Co je na RSA stejné, je výkon v malých otáčkách, co je pro mě ovšem hodně obtížné, je dobré nastavení podvozku. Na začátku třídenního testování v Estorilu jsme měli hodně problémů, ale myslím si, že jsme našli dobrá řešení, a že do Jerezu pojedeme na IRTA testy dobře připravení.“