KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 21. září do 28. září 2020.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Muzeum nebo závodní dráha?

Foto: Aprilia
Muzeum nebo závodní dráha?
05.12.2009
 

Dostane se podvozek továrny Aprilia vůbec na závodní okruh nebo bude cestovat rovnou do fabrického muzea?

Hlavním bodem tohoto týdne v tématu „Moto2:, bylo jednání zástupců Teamu Aspar v Noale, kde probíhala diskuse s továrnou Aprilia o dalším využití podvozku pro novou třídu Moto2. Tyto podvozky již existují a dle zúčastněných vypadají velmi dobře. Samozřejmě, že bychom vám rádi ukázali fotografii tohoto podvozku, ale ta zatím na veřejnost nepronikla. Každopádně dříve, či později, z továrny Aprilia bude nějaký snímek vynesen a v médiích uveřejněn. Nicméně motocykl je údajně velmi podobný stroji Aprilia RS3 Cube (na obrázku), který v prvních ročnících seriálu MotoGP jezdili například Colin Edwards, Noriyuki Haga (oba rok 2003), či Jeremy McWilliams, Shane Byrne a Garry McCoy (2004). Rám je však více zúžený a přední vidlice podobná tlumení současného stroje RSV4, se kterým letos vystupovala Aprilia v Mistrovství světa Superbike.

Samozřejmě nikdo neví, jak se Aprilia rozhodne, ale stále silněji je slyšet hlas, že tyto stroje poputují rovnou do firemního muzea, kde zaujmou místo hned vedle strojů 250 ccm, které v těchto místech skončily po posledním letošním závodě Grand Prix.

Ale.... Gigi Dall'Igna včera potvrdil italskému serveru GPOne.com, že tyto stroje se pokusí dopravit 9. prosince do Valencie, kde je dvoudenní testování, ale co bude dál, to ani boss závodního oddělení Aprilie neví. „Zatím se pokusíme prostě být 9. prosince ve Valencii. Odtamtud je pak již jen krátká cesta do firemního muzea. Martinez se pak musí dál všemi prostředky pokusit přesvědčit naše vedení. Řekl mi, a to se zdá logické, že musí na těchto podvozcích jezdit,“ říká Gigi Dall'Igna.


Další články sekce