Naši jezdci v GP 2010
Foto: CP, a.s.
Jak se nám podařilo zjistit, Česká republika by mohla v roce 2010 mít hned čtyři jezdce v seriálu Grand Prix. Zatímco Karel Pešek, Jakub Kornfeil a Lukáš Pešek nemají svá místa zatím stoprocentně jistá, Karel Abraham má již několik měsíců jistotu továrního podvozku Aprilie pro novou třídu Moto2.
Karel Abraham tak bude dál pokračovat v týmu svého otce Cardion AB Motoracing v nové kategorii a již dnes se může soustředit pouze na přípravu na sezonu 2010. Po výborných výkonech v závěru letošní sezony tak může spřádat plány, jak se prosadit na čtyřtaktním stroji, se kterým má zatím jen částečné zkušenosti z jízdy na stroji Honda CBR 600RR.
Druhý náš zástupce z letošních čtvrtlitrů Lukáš Pešek bojuje o angažmá ve dvou týmech. Především je to tým pana Matteoniho, kde by se dle německých motocyklových týdenníků MSA a Speedweek mělo o jeho případném angažmá rozhodnou během několika následujících dní. V úvahu u našeho jezdce přichází i jedno ze dvou míst u španělského týmu BQR, kde má však náš jezdec zatím mnoho protikandidátů.
Do slabší třídy GP 125cc má našlápnuto Jakub Kornfeil, který si po krachu jednání s českým partnerem nedokázal najít cestu do týmu AJO Motorsport. Kuba poté zahájil jednání s týmem Dirka Heidolfa Racing Team Germany. Zde je vše na nejlepší cestě k podpisu smlouvy a jak píše německý tisk, je dost možné, že v těchto chvílích finišují závěrečná jednání o sedlo stroje Aprilia, ke kterým tým Dirka Heidolfa pro příští sezonu přechází.
Posledním z kandidátů na Grand Prix 2010 je Karel Pešek. Mladší bratr Lukáše Peška vyjednává se třemi týmy. Jednání se v těchto chvílích pravděpodobně odvíjejí již pouze v otázce finančního přispění mladého českého závodníka (jen pro představu – při takovýchto jednáních se hovoří o sumách v oblasti 10 miliónů korun). A kde že by jsme mohli vidět pražského jezdce? Otevřená cesta za předpokladů splnění všech podmínek je do týmů Racing Team Germany, Matteoni Racing (a tedy v nejlepším případě zajímavá bratrská dvojice) a CBC Corse.
Karel Abraham tak bude dál pokračovat v týmu svého otce Cardion AB Motoracing v nové kategorii a již dnes se může soustředit pouze na přípravu na sezonu 2010. Po výborných výkonech v závěru letošní sezony tak může spřádat plány, jak se prosadit na čtyřtaktním stroji, se kterým má zatím jen částečné zkušenosti z jízdy na stroji Honda CBR 600RR.
Druhý náš zástupce z letošních čtvrtlitrů Lukáš Pešek bojuje o angažmá ve dvou týmech. Především je to tým pana Matteoniho, kde by se dle německých motocyklových týdenníků MSA a Speedweek mělo o jeho případném angažmá rozhodnou během několika následujících dní. V úvahu u našeho jezdce přichází i jedno ze dvou míst u španělského týmu BQR, kde má však náš jezdec zatím mnoho protikandidátů.
Do slabší třídy GP 125cc má našlápnuto Jakub Kornfeil, který si po krachu jednání s českým partnerem nedokázal najít cestu do týmu AJO Motorsport. Kuba poté zahájil jednání s týmem Dirka Heidolfa Racing Team Germany. Zde je vše na nejlepší cestě k podpisu smlouvy a jak píše německý tisk, je dost možné, že v těchto chvílích finišují závěrečná jednání o sedlo stroje Aprilia, ke kterým tým Dirka Heidolfa pro příští sezonu přechází.
Posledním z kandidátů na Grand Prix 2010 je Karel Pešek. Mladší bratr Lukáše Peška vyjednává se třemi týmy. Jednání se v těchto chvílích pravděpodobně odvíjejí již pouze v otázce finančního přispění mladého českého závodníka (jen pro představu – při takovýchto jednáních se hovoří o sumách v oblasti 10 miliónů korun). A kde že by jsme mohli vidět pražského jezdce? Otevřená cesta za předpokladů splnění všech podmínek je do týmů Racing Team Germany, Matteoni Racing (a tedy v nejlepším případě zajímavá bratrská dvojice) a CBC Corse.