Pedrosa o Catalunyi
Foto: Repsol YPF
10.06.2009
Po okruhu Catalunya v Montmeló u Barcelony, zatáčku po zatáčce, s jezdcem týmu Repsol Honda Danielem Pedrosou.
Cílová rovinka
Končí z kopce a docela často se zde jezdí opravdu velmi rychle.
Zatáčka 2
Tvrdě se do ní brzdí a je to zároveň místo k dobrému předjetí.
Zahnutí zprava do leva
Tohle je velmi důležitý úsek, který vás přivede do velké zatáčky.
„Big bend“ – velká zatáčka
Tohle je velmi dlouhá, nekonečná zatáčka. Obvykle zde zadní kolo hodně klouže a někdy můžete vidět i kouř od pneumatiky.
Zatáčka Repsol
Velmi důležitá zatáčka, kde podle mě může být hodně ovlivněn čas na kolo. Tuhle část já osobně miluji nejvíce.
Zatáčka na sjezdu z kopce
Rychlá změna směru jízdy, vždy to tady táhne doleva.
Šikana do kopce
Velmi agresivní změna směru jízdy, musíte zde řadit ještě před dosažením další zatáčky.
Slepá zatáčka
Nevidíte z této zatáčky prakticky až do doby, než z ní nadobro budete pryč, tohle je také důvod, proč je zde velmi důležitá práce s plynem.
Zadní rovinka
Musíte na jejím konci hodně tvrdě na brzdy, když jedete ve skupině, je tohle většinou místo, které rozhoduje o pořadí v cíli.
Zatáčka 10
Jedete jí na dvojku a když chcete přidat na výjezdu plyn, musíte být hodně opatrný, jinak vás to pošle ven ze sedla.
Zatáčka 11
Přijíždíte do části, kde vidíte více diváků. Je to část nazvaná stadion, zatáčka je hodně zakulacená. Není to příliš rychlá zatáčka a nemusíte si zde dělat těžkou hlavu s přidání plynu do poslední zatáčky.
Poslední zatáčka
Je to nejrychlejší zatáčka na okruhu, je velmi důležitá pro dobrý čas na kolo. K rychlosti v dalším kole jí musíte skvěle projet.
Končí z kopce a docela často se zde jezdí opravdu velmi rychle.
Zatáčka 2
Tvrdě se do ní brzdí a je to zároveň místo k dobrému předjetí.
Zahnutí zprava do leva
Tohle je velmi důležitý úsek, který vás přivede do velké zatáčky.
„Big bend“ – velká zatáčka
Tohle je velmi dlouhá, nekonečná zatáčka. Obvykle zde zadní kolo hodně klouže a někdy můžete vidět i kouř od pneumatiky.
Zatáčka Repsol
Velmi důležitá zatáčka, kde podle mě může být hodně ovlivněn čas na kolo. Tuhle část já osobně miluji nejvíce.
Zatáčka na sjezdu z kopce
Rychlá změna směru jízdy, vždy to tady táhne doleva.
Šikana do kopce
Velmi agresivní změna směru jízdy, musíte zde řadit ještě před dosažením další zatáčky.
Slepá zatáčka
Nevidíte z této zatáčky prakticky až do doby, než z ní nadobro budete pryč, tohle je také důvod, proč je zde velmi důležitá práce s plynem.
Zadní rovinka
Musíte na jejím konci hodně tvrdě na brzdy, když jedete ve skupině, je tohle většinou místo, které rozhoduje o pořadí v cíli.
Zatáčka 10
Jedete jí na dvojku a když chcete přidat na výjezdu plyn, musíte být hodně opatrný, jinak vás to pošle ven ze sedla.
Zatáčka 11
Přijíždíte do části, kde vidíte více diváků. Je to část nazvaná stadion, zatáčka je hodně zakulacená. Není to příliš rychlá zatáčka a nemusíte si zde dělat těžkou hlavu s přidání plynu do poslední zatáčky.
Poslední zatáčka
Je to nejrychlejší zatáčka na okruhu, je velmi důležitá pro dobrý čas na kolo. K rychlosti v dalším kole jí musíte skvěle projet.