Pedrosa představuje okruh Catalunya
Před Grand Prix Španělska nám vysvětlil Dani Pedrosa jak v Jerezu jezdí, nyní nám vysvětluje jak je potřeba jet v Montmelo, kde se nachází okruh Catalunya.
1. Cílová čára
Rovinka vede ze svahu, maximální rychlosti tu bývají obvykle hodně vysoké.
2.
Tohle je dobré místo pro předjíždění, tvrdě se tam brzdí.
3. Pravá a levá zatáčka
Velmi důležitá překlapovačka, která vás zavede do „velkého oblouku“
4. Velmi dlouhá, nekonečná zatáčka
Tak tady vám obvykle hodně klouže zadní kolo, někdy můžete od něho vidět i kouř.
5. Zatáčka Repsol
Hodně důležitá zatáčka, která ovlivňuje váš čas na kolo. Tato zatáčka mě přivádí do mé nejoblíbenější části okruhu.
6. Zatáčka z kopce
Musíte v ní řadit a téměř vždy vás vynese, musíte se proto držet dlouho vlevo.
7. Šikana do kopce
Zde velmi agresivně měníte směr jízdy, před další zatáčkou musíte přeřazovat.
8. „Slepá“ zatáčka
Není z vidět dále až do doby, kdy z této zatáčky prakticky již vyjíždíte, tady musíte opravdu dobře manipulovat s plynem.
9. Zadní rovinka
Na jejím konci musíte tvrdě brzdit, je to místo, kde se rozhoduje hodně závodů, které mají na svém konci skupinu jezdců.
10.
Tady jedeme na dvojku a když ze zatáčky vyjíždíme, musíme být hodně opatrní na přidání plynu, jinak to pneumatika neudrží.
11. Oblast „stadion“
Přijíždíme do části, kde obvykle sedí strašná spousta lidí. Je to dlouhá, hodně zakulacená, zatáčka. Není příliš rychlá, ale důležitá před poslední zatáčkou.
12. Poslední zatáčka
Je to nejrychlejší zatáčka tohoto okruhu. Je důležitá pro dosažení dobrého času a zvláště důležitá k tomu, aby jste měli dobré další kolo. Pomalé projetí znamená malou maximální rychlost na cílové rovince.