Povede vývoj Aprilie Aspar Martinez?
Foto: Aspar Team
24.11.2009
Jak dál po odstoupení Aprilie z Moto2 řeší nyní několik týmů, vedle běžných formací to však je i gigant s názvem Aspar Team.
Aprilia dál nebude vystupovat ve třídě Moto2, ale bude se soustředit na svůj projekt RSV4, potažmo na svůj návrat do MotoGP. Co ale udělat s vyrobenými podvozky pro novou třídu Moto2, které jsou v Noale před dokončením? I na tuto otázku dnes odpovídal Jorge Aspar Martinez, majitel jednoho z největších týmů v Evropě, ale především dlouholetý zákazník Aprilie, který spoléhal na italský podvozek do nové třídy Moto2. Jednou z možností je, že by Aspar Team převzal vývoj podvozku a s ním i všechny problémy spjaté s nasazením do závodů.
„Podvozky Aprilie jsou téměř hotové a já doufám, že je dostaneme k testování ve Valencii 9. prosince,“ říká Aspar Martinez. „Podle mého názoru je zanechat projektu Aprilie Moto2 v tomto bodě vývoje, by byla velká chyba. Zkušenosti z nové třídy by se mohli hodit do roku 2012 nebo už 2011, kdy se očekávají velké změny v MotoGP. Pokud je opravdu zájmem Aprilie vrátit se do MotoGP, pak by podvozky Moto2 mohly být ideálním testovacím nářadím.“
Aspar Martinez momentálně hledá náhradu za Aprilii, podle německého časopisu MSA a jejího webevého prostoru, tuto náhradu může najít v použití podvozku Suter a Moriwaki, přičemž právě tyto podvozky s nadsázkou označil jako náhradu za Aprilii. Nicméně je zcela logické, že i nadále chce Martinez spolupracovat s továrnou v Noale, a i proto jí přesvědčuje o nějakém způsobu společné cesty v Moto2.
„Podvozky Aprilie jsou téměř hotové a já doufám, že je dostaneme k testování ve Valencii 9. prosince,“ říká Aspar Martinez. „Podle mého názoru je zanechat projektu Aprilie Moto2 v tomto bodě vývoje, by byla velká chyba. Zkušenosti z nové třídy by se mohli hodit do roku 2012 nebo už 2011, kdy se očekávají velké změny v MotoGP. Pokud je opravdu zájmem Aprilie vrátit se do MotoGP, pak by podvozky Moto2 mohly být ideálním testovacím nářadím.“
Aspar Martinez momentálně hledá náhradu za Aprilii, podle německého časopisu MSA a jejího webevého prostoru, tuto náhradu může najít v použití podvozku Suter a Moriwaki, přičemž právě tyto podvozky s nadsázkou označil jako náhradu za Aprilii. Nicméně je zcela logické, že i nadále chce Martinez spolupracovat s továrnou v Noale, a i proto jí přesvědčuje o nějakém způsobu společné cesty v Moto2.