Simoncelli a Aoyama v Sepangu (3)
Foto: Honda
Pouze o dvě desetiny za oficiálním rekordem okruhu skončil svým časem japonský jezdec Hiroshi Aoyama, který dnes dosáhl během finálního dne testování čas 2:02,30. „Testovat zde v Sepangu v tomto období, bylo pro nás velmi důležité,“ říkal na závěr testování samotný Hiroshi Aoyama. „Až na ten úterní déšť byly podmínky ideální. Musím se hodně učit, motorka MotoGP je od 125 a 250 ccm obrovsky odlišná. Musím si zvyknout na tu kontrolu trakce a na všechnu tu elektroniku. Jsem s naší prací spokojený. Nyní letím domů do Japonska, kde chci být chvilku s mou rodinou a přáteli. Až se v lednu vrátím do Barcelony, tak analyzuji všechny data získané při tomto testu. Chci být na další test v únoru na Sepangu připravený.“
Při tomto únorovém testu by měl Hiro Aoyama již disponovat novým modelem Hondy RC212V pro rok 2010. „S tímto testem jsem spokojený,“ říkal šéf týmu Interwetten Honda MotoGP, pan Daniel Epp. „Bylo správné rozhodnutí zúčastnit se ho. Tým pracoval dokonale a jezdec se s ním dobře sžil. Hiroshi jezdil velmi koncentrovaně a stabilně rychle, navíc každý den zrychloval. Tohle je perfektní závěr roku 2009.“
Testování dnes ukončil také Ital Marco Simoncelli, který pokračoval na práci v nastavování podvozku a v seznamování s elektronikou stroje MotoGP. Během testu poté zajel své nejrychlejší kolo o půl sekundy pomalejší, než bylo nejrychlejší kolo jeho japonského značkového kolegy.
Při tomto únorovém testu by měl Hiro Aoyama již disponovat novým modelem Hondy RC212V pro rok 2010. „S tímto testem jsem spokojený,“ říkal šéf týmu Interwetten Honda MotoGP, pan Daniel Epp. „Bylo správné rozhodnutí zúčastnit se ho. Tým pracoval dokonale a jezdec se s ním dobře sžil. Hiroshi jezdil velmi koncentrovaně a stabilně rychle, navíc každý den zrychloval. Tohle je perfektní závěr roku 2009.“
Testování dnes ukončil také Ital Marco Simoncelli, který pokračoval na práci v nastavování podvozku a v seznamování s elektronikou stroje MotoGP. Během testu poté zajel své nejrychlejší kolo o půl sekundy pomalejší, než bylo nejrychlejší kolo jeho japonského značkového kolegy.