Strukturální změny u týmu Xerox Ducati
Text: kast, Foto: www.xerox.com
Řada lidí, kteří byli v loňském roce součástí boloňského týmu tak musela nyní buď odejít nebo se přemístit na jiné místo, popřípadě tým opustili z osobních důvodů. Na straně druhé, přišli noví lidé, kteří s týmem již za pár dní vyrazí na první letošní testování, které se uskuteční v portugalském Portimau.
Začneme nejprve zprávou, která v loňském roce obletěla celou motocyklovou scénu. Po dvaceti letech tým Xerox Ducati dobrovolně opustil manažer týmu Davide Tardozzi a na jeho místo byl jmenován krajan Ernesto Marinelli. Jeho dřívější práci v roli technického ředitele týmu převezme Marco Lozej, který bude zároveň traťovým inženýrem Michela Fabrizia.
Nové tváře se objeví také po boku druhého jezdce, Japonce Hagy. Ten bude mít traťového inženýra Lucu Ferraccioliho a v roli inženýra elektroniky se představí Marco Frigerio. Poslední změnou u Hagy je jmenování nového technika přes pneumatiky, kterým se stal Massimo Meneghin.
“Rok 2010 bude trochu jiný. I přes významné strukturální změny v týmu tu jsou ve skutečnosti lidé, kteří již u Ducati nějakou tu dobu pracují. Je tu nová sezona, která pro nás znamená novou výzvu. Uděláme vše proto, abychom v tomto roce brali titul. Naši jezdci jsou ve skvělé kondici a celý tým je motivován více, než kdy jindy. Jsme všichni netrpěliví a těšíme se na první test v Portimau,“ řekl nový manažer Ernesto Marinelli.
2010 Ducati Xerox Team
Jezdci: Noriyuki Haga (# 41)
Michel Fabrizio (# 84)
Týmový manažer: Ernesto Marinelli
Technický ředitel: Marco Lozej
Tisková mluvčí: Heather Watson
Sponzor Account Manager: Mauro Grassilli
Týmový koordinátor / asistentka Hospitality: Una Conway
Haga tým
Traťový inženýr: Luca Ferraccioli
Inženýr přes elektroniku: Marco Frigerio
Vedoucí mechanik: Alberto Colombo
Mechanici: Roberto Banci, Michele Bubbolini, Stefano Favalini
Technik přes pneumatiky: Massimo Meneghin
Fabrizio tým
Traťový inženýr: Marco Lozej
Inženýr přes elektroniku: Luca Minelli
Vedoucí mechanik: Marco Ventura
Mechanici: Andrea Neri, Claudio Montanari, Davide Libertini
Technik přes pneumatiky: Moris Grassi
Inženýr stavby motoru: Benedetto Sciannimanico
Vedoucí stavby motoru: Karl Putz
Stavba motoru: Francisco Prieto
Náhradní díly a komponenty: Andrea Baravelli
Řidič kamionu: Giuseppe Morielli
Logistik: Manuela Barbieri
Öhlins technik: Byron Draper
Začneme nejprve zprávou, která v loňském roce obletěla celou motocyklovou scénu. Po dvaceti letech tým Xerox Ducati dobrovolně opustil manažer týmu Davide Tardozzi a na jeho místo byl jmenován krajan Ernesto Marinelli. Jeho dřívější práci v roli technického ředitele týmu převezme Marco Lozej, který bude zároveň traťovým inženýrem Michela Fabrizia.
Nové tváře se objeví také po boku druhého jezdce, Japonce Hagy. Ten bude mít traťového inženýra Lucu Ferraccioliho a v roli inženýra elektroniky se představí Marco Frigerio. Poslední změnou u Hagy je jmenování nového technika přes pneumatiky, kterým se stal Massimo Meneghin.
“Rok 2010 bude trochu jiný. I přes významné strukturální změny v týmu tu jsou ve skutečnosti lidé, kteří již u Ducati nějakou tu dobu pracují. Je tu nová sezona, která pro nás znamená novou výzvu. Uděláme vše proto, abychom v tomto roce brali titul. Naši jezdci jsou ve skvělé kondici a celý tým je motivován více, než kdy jindy. Jsme všichni netrpěliví a těšíme se na první test v Portimau,“ řekl nový manažer Ernesto Marinelli.
2010 Ducati Xerox Team
Jezdci: Noriyuki Haga (# 41)
Michel Fabrizio (# 84)
Týmový manažer: Ernesto Marinelli
Technický ředitel: Marco Lozej
Tisková mluvčí: Heather Watson
Sponzor Account Manager: Mauro Grassilli
Týmový koordinátor / asistentka Hospitality: Una Conway
Haga tým
Traťový inženýr: Luca Ferraccioli
Inženýr přes elektroniku: Marco Frigerio
Vedoucí mechanik: Alberto Colombo
Mechanici: Roberto Banci, Michele Bubbolini, Stefano Favalini
Technik přes pneumatiky: Massimo Meneghin
Fabrizio tým
Traťový inženýr: Marco Lozej
Inženýr přes elektroniku: Luca Minelli
Vedoucí mechanik: Marco Ventura
Mechanici: Andrea Neri, Claudio Montanari, Davide Libertini
Technik přes pneumatiky: Moris Grassi
Inženýr stavby motoru: Benedetto Sciannimanico
Vedoucí stavby motoru: Karl Putz
Stavba motoru: Francisco Prieto
Náhradní díly a komponenty: Andrea Baravelli
Řidič kamionu: Giuseppe Morielli
Logistik: Manuela Barbieri
Öhlins technik: Byron Draper
Pirelli technik: Alessandro Monzani
Brembo technik: Franco Zonnedda