KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 20. března do 26. března 2023.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Strukturální změny u týmu Xerox Ducati

Text: kast, Foto: www.xerox.com
Strukturální změny u týmu Xerox Ducati
08.01.2010
 

Před novým ročníkem WSBK prošel tovární Xerox Ducati tým řadou strukturálních změn.

Řada lidí, kteří byli v loňském roce součástí boloňského týmu tak musela nyní buď odejít nebo se přemístit na jiné místo, popřípadě tým opustili z osobních důvodů. Na straně druhé, přišli noví lidé, kteří s týmem již za pár dní vyrazí na první letošní testování, které se uskuteční v portugalském Portimau.
Začneme nejprve zprávou, která v loňském roce obletěla celou motocyklovou scénu. Po dvaceti letech tým Xerox Ducati dobrovolně opustil manažer týmu Davide Tardozzi a na jeho místo byl jmenován krajan Ernesto Marinelli. Jeho dřívější práci v roli technického ředitele týmu převezme Marco Lozej, který bude zároveň traťovým inženýrem Michela Fabrizia.
Nové tváře se objeví také po boku druhého jezdce, Japonce Hagy. Ten bude mít traťového inženýra Lucu Ferraccioliho a v roli inženýra elektroniky se představí Marco Frigerio. Poslední změnou u Hagy je jmenování nového technika přes pneumatiky, kterým se stal Massimo Meneghin.

“Rok 2010 bude trochu jiný. I přes významné strukturální změny v týmu tu jsou ve skutečnosti lidé, kteří již u Ducati nějakou tu dobu pracují. Je tu nová sezona, která pro nás znamená novou výzvu. Uděláme vše proto, abychom v tomto roce brali titul. Naši jezdci jsou ve skvělé kondici a celý tým je motivován více, než kdy jindy. Jsme všichni netrpěliví a těšíme se na první test v Portimau,“ řekl nový manažer Ernesto Marinelli.


2010 Ducati Xerox Team

Jezdci: Noriyuki Haga (# 41)
              Michel Fabrizio (# 84)

Týmový manažer: Ernesto Marinelli

Technický ředitel: Marco Lozej

Tisková mluvčí: Heather Watson

Sponzor Account Manager: Mauro Grassilli

Týmový koordinátor / asistentka Hospitality: Una Conway


Haga tým
Traťový inženýr: Luca Ferraccioli

Inženýr přes elektroniku: Marco Frigerio

Vedoucí mechanik: Alberto Colombo

Mechanici: Roberto Banci, Michele Bubbolini, Stefano Favalini

Technik přes pneumatiky: Massimo Meneghin


Fabrizio tým
Traťový inženýr:
Marco Lozej

Inženýr přes elektroniku: Luca Minelli

Vedoucí mechanik: Marco Ventura

Mechanici: Andrea Neri, Claudio Montanari, Davide Libertini

Technik přes pneumatiky: Moris Grassi


Inženýr stavby motoru: Benedetto Sciannimanico

Vedoucí stavby motoru: Karl Putz

Stavba motoru: Francisco Prieto

Náhradní díly a komponenty: Andrea Baravelli

Řidič kamionu: Giuseppe Morielli

Logistik: Manuela Barbieri

Öhlins technik: Byron Draper

Pirelli technik: Alessandro Monzani

Brembo technik: Franco Zonnedda


Další články sekce