Týmy mají určité zpoždění
Text: Jiří Mikšík, Foto: Maxtra
28.01.2009
Jak jsem již napsal, tak na prvních testech v Jerezu některé týmy chybějí. Patří mezi ně i čínská stáj Maxtra, tedy úplně nová akvizice stopětadvacítek.
Maxtra sice v uplynulém týdnu představila vedle už etablovaného Rakušana Michaela Ransedera svého druhého jezdce, ale v Jerezu celý tým chybí.
Pojďme ale nejdříve k jezdci ! Je jím teprve 17-ti letý Brit Matt Hoyle, který přichází do světa Grand Prix ze seriálu Red Bull Rookie. Zde se prezentoval dokonce i vítězstvími.
K novým motorkách se vyjádřil už ostřílený Ranseder následovně: "Při prvním testu v listopadu jsme používali jen testovací motory. A z různých konceptů pak byl vybrán ten nejlepší. Ten také použijeme při testování v polovině února".
Mimochodem, Maxtra je pouze umělecké jméno, továrna se jmenuje Haojue (což by se zřejmě ve startovní listině vyjímalo poněkud exoticky) a prodá za rok 3,3 milióny motocyklů.
S Nizozemcem Janem Witteveenem získala tato nová stáj jednoho z nejlepších konstruktérů dvoutaktních motocyklů a zakladatele úspěchů Aprilie. Navíc týmovým managerem je Garry Taylor, kterého známe z týmu Suzuki MotoGP.
"Máme všechny předpoklady býti úspěšným týmem a už od začátku budeme hrát v mistrovství světa kubatury 125 ccm dobrou roli", říká na závěr tovární jezdec Michael Ranseder.
Pojďme ale nejdříve k jezdci ! Je jím teprve 17-ti letý Brit Matt Hoyle, který přichází do světa Grand Prix ze seriálu Red Bull Rookie. Zde se prezentoval dokonce i vítězstvími.
K novým motorkách se vyjádřil už ostřílený Ranseder následovně: "Při prvním testu v listopadu jsme používali jen testovací motory. A z různých konceptů pak byl vybrán ten nejlepší. Ten také použijeme při testování v polovině února".
Mimochodem, Maxtra je pouze umělecké jméno, továrna se jmenuje Haojue (což by se zřejmě ve startovní listině vyjímalo poněkud exoticky) a prodá za rok 3,3 milióny motocyklů.
S Nizozemcem Janem Witteveenem získala tato nová stáj jednoho z nejlepších konstruktérů dvoutaktních motocyklů a zakladatele úspěchů Aprilie. Navíc týmovým managerem je Garry Taylor, kterého známe z týmu Suzuki MotoGP.
"Máme všechny předpoklady býti úspěšným týmem a už od začátku budeme hrát v mistrovství světa kubatury 125 ccm dobrou roli", říká na závěr tovární jezdec Michael Ranseder.