KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 8. srpna do 14. srpna 2022.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

Pozitivní test pro Mariniho a Bezzecchiho

Foto: VR46 Racing Team
Pozitivní test pro Mariniho a Bezzecchiho
22.11.2021
 

První kroky jezdců VR46 Racing Teamu na Ducati Desmosedici GP21 byly při testu MotoGP v Andalusii.


Náročné a plné emocí byly dva dny testování v Jerez de la Frontera pro Lucu Mariniho a Marca Bezzecchiho, kteří debutovali na Ducati Desmosedici GP21 týmu VR46 Racing. Zhruba 110 kol na novém motocyklu absolvoval Luca Marini, který navzdory silnému větru, který charakterizoval oba dva dny, zlepšil svůj nejlepší čas na 1'38,025, čímž se dostal na 14. místo v kombinovaném pořadí. Marco Bezzecchi naopak pracoval na získávání jistoty v královské kategorii. Druhý den testování udělal důležitý kroku vpřed v nejlepší času, který ho přivedl pod hranici 1,40. Test zakončil dobrým časem 1'39,312, což znamená 26. místo. Další test Marca na trati bude od 31. ledna, kdy se v Malajsii koná shakedown vyhrazený nováčkům, než se 5. a 6. února znovu sejde s Lucou na prvním oficiálním testu MotoGP, který zahájí sezonu 2022.

Luca Marini
„Bylo to pozitivní testování. Ve srovnání s prvním dnem se zlepšil pocit a lépe jsem pochopil rozdíly mezi novou a starou motorkou. Provedli jsme několik testů elektroniky a byl jsem v pohodě. Se silným větrem to dnes bylo pro všechny obtížné, bylo důležité zůstat na trati, ale neriskovat. Jsem spokojený. V novém týmu se cítím dobře, získáváme zkušenosti a jsme pozitivní. Teď si pár týdnů odpočineme a vrátíme se připraveni na start v roce 2022.“

Marco Bezzecchi
„Byly to dva krásné dny, jsem šťastný. Dnes jsme udělali dobrý krok vpřed, ale cílem bylo vše zvládnout v klidu. Zkusit si sednout na motorku a najít si pozici. Pokaždé, když jsem byl na trati, pocit se vždy zlepšil a nemůžu si na to stěžovat. Začal jsem také zkoušet některé automatické systémy, dokonce i první starty. Je mnoho aspektů, na kterých je třeba pracovat, mnoho rozdílů oproti Moto2, jako jsou pneumatiky, palivová nádrž a elektronika, ale už se nemůžu dočkat, až se vrátím na trať v Sepangu.“