vr2020_950
KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 29. listopadu do 5. prosince 2021.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Moto Guzzi Audace

Text a foto: motoguzzi.cz
Moto Guzzi Audace
13.03.2015
 

Moto Guzzi Audace - Muscle bike, který odírá asfalt.

 
Okázalé, svalnaté a divoké Audace vyniká již zepředu díky stylisticky lehčímu kulatému světlometu a carbonovému subtilnímu blatníku uchycenému na přední vidlici bez krytů teleskopických kluzáků. Žádné chromování, každý mechanický detail a kovový díl je temný jak noc. Ideální styl pro tento typ motocyklu.
 
Světlé detaily jsou viditelné pouze v kontrastu s bočními partiemi a několika novými detaily,  zvýrazňujícími drsný vzhled: matný kovový kryt olejového chladiče před motorem a krátké "megaphone" koncovky výfuků.
 
Boční panely jsou oproti Californiím odlehčeny stejně jako stupačky jezdce i spolujezdce a řadící i brzdová páka, které nahradily velké nožní opěrky a mohutné dvojité kolébkové přepákování řazení modelu California.
 
Zvláštní pozornost budí krátké jednomístné sedlo s červeným obšíváním, snížené a připravené k instalaci příplatkového sedla spolujezdce. Nová jsou také rovná "dragbar" řidítka, která společně s nízkým sedlem a dopředu posunutými stupačkami vytvářejí delší a dominantní jezdeckou pozici na motocyklu.
 
V kontrastu s temným lakováním vynikají elegantní víka hlav i samotné válce motoru s leštěnými hranami. Dalším výrazným prvkem jsou zadní tlumiče s odkrytými pružinami a oddělenými nádobkami se stlačeným plynem, litá kola s výrazným logem Moto Guzzi a minimalistická zrcadla.
 
Silné a agresivní Audace vypadá, jakoby přikrčené a připravené odkrýt svou výbušnou sílu i díky nadměrné zadní pneumatice 200/65. Výkon a zejména točivý moment velkého dvouválce 1400 ccm je u Audace podpořen výfukovým systémem s přepracovanou dynamikou průtoku výfukových plynů, díky níž se motor snadněji vytáčí do vyšších otáček. I díky nižší hmotnosti oproti ostatním modelům 1400 má Audace jednoznačně nejlepší akceleraci. Majitelé budou zcela jistě těmi, kteří budou ze tří volitelných charakteristik systému Ride-by-Wire  využívat nejvíce režim VELOCE a tudíž i kontrola trakce MGTC bude muset častěji zasáhnout...