vr2020_950
KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 29. listopadu do 5. prosince 2021.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Moto Guzzi V7 II Racer ABS

Text a foto: motoguzzi.cz
Moto Guzzi V7 II Racer ABS
27.11.2015
 

Moto Guzzi V7 Racer vás přenese do časů, kdy motocykly byly něčím, co vyjadřovalo životní styl. Design i smysl pro detail byly samozřejmostí.

 
Největší inovací pro rok 2015 nové V7 II je důraz na bezpečnost: všechny modely Stone, Special i Racer jsou vybaveny stálým dvoukanálovým systémem ABS Continental a také kontrolou prokluzu zadního kola MGTC s jednoduchou možností deaktivace pomocí tlačítka startéru v klidu za chodu motoru.
 
Další důležitou inovací je nová 6-stupňová předovka, která lépe využívá potenciál motoru při dodržení limitu výkonu 35kW pro kategorii řidičského průkazu A2.
 
Upravená ergonomie poskytuje více místa na nohy řidiče díky změně uložení motoru v rámu.
 
Technické specifikace
 
* MOTO GUZZI Twin V2 90° 4-taktní
* objem 744 ccm
* podélně uložený
* chlazení vzduch-olej
* OHV – 2ventily na válec
* kombinovaný rozvod: řetěz – zdvihátka
* maximální výkon 35 kW (48 k) při 6.200 ot./min.
* točivý moment 60 Nm při 2.800 ot./min.
 
Kolébkový rám z vysokopevnostní oceli se šroubovanými prvky. Vyznačuje se konzervativní geometrií podvozku s dobrým úhlem krku řízení, který zaručuje směrovou stabilitu a uklidňující přesnost.
 
Upravená ergonomie poskytuje více místa na nohy a ještě lehčí ovládání při zatáčení. Toho bylo dosaženo především změnou uložení motoru, který je posazen o 10 mm níže a natočen o 4° dopředu, což opticky i zlepšuje vzhled z boku. Výsledkem je umístění stupaček jezdce o 25 mm níže. Rovněž výška sedla byla snížena z předchozích 805 na 790 mm.
 
Přední: teleskopická vidlice, průměr 40 mm. Zdvih 130mm.
 
Zadní: Oscilační kyvná vidlice z lehké slitiny s dvěmi plně nastavitelnými tlumiči Bitubo.
 
Brzdový systém je osazen vpředu jedním čtyřpístkovým třmenem značky Brembo  a plovoucím brzdovým kotoučem o průměru 320 mm.
 
Zadní brzdě pak postačuje dvoupískový třmen a kotouč o průměru 260 mm.
 
V7 II Racer je vybaveny stálým dvoukanálovým systémem ABS Continental a také kontrolou prokluzu zadního kola MGTC s jednoduchou možností deaktivace pomocí tlačítka startéru v klidu za chodu motoru.
 
* chromová kovová palivová nádrž s hnědou koženou přeskou
* rudě lakovaný rám a náboje kol
* malý přední štítek
* krovka sedla spolujezdce se startovním číslem
* semišové sedadlo prošívané rudou nití
* seřiditelné přepákování s pevnými stupačkami
* pancéřové hadice přední i zadní brzdy
* plně seřiditelné zadní tlumiče Bitubo
* matné hliníkové kastlíky a kryty vstřikování


 

Video

Moto Guzzi V7 II with Ewan McGregor