KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 29. června do 5. července 2020.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Ezpeleta: chceme izolovat paddock

Foto: FIM
Ezpeleta: chceme izolovat paddock
04.06.2020
 

Carmelo Ezpeleta nastínil, jak bude vypadat život v paddocku Grand Prix při úvodních závodech restartu sezony.


Generální ředitel Dorna Sports, pan Carmelo Ezpeleta, hovořil na téma opatření, která připravují pro restart Mistrovství světa silničních motocyklů. Podle Ezpelety bude mít kalendář, který Dorna představí příští týden, 12 až 13 evropských závodů. Začít by se mělo 19. července v Jerezu a končit na začátku listopadu. Ve hře je i několik zámořských závodů, neboť stále nebyly zrušené závody v Thajsku, Malajsii, USA a Argentině. V případě, že se někde z těchto destinací bude závodit, pak by měl kalendář maximálně 16 závodů. Velká opatření se chystají v samotném paddocku, který by měl být izolován od okolního světa.

Carmelo Ezpeleta – generální ředitel Dorna Sports
„Ve spolupráci s různými ministry sportu v různých zemích, které navštívíme, jsme vytvořili velmi definovaný protokol, abychom získali představu z kterékoli ze zemí, co můžeme podniknout. Dále, v zásadě každý jezdec přicházející na závod musí k lékaři, a pokud se lékař rozhodne, že bude muset podstoupit test, učiní to před příjezdem na první závod ve Španělsku. Později, před příjezdem do paddocku, bude další test. Každý den se bude v paddocku kontrolovat spousta věcí a zejména izolace mezi každým týmem. Máme také několik opatření pro místa, kde se budou všichni stravovat. Další definovaná opatření jsou kvůli příchodu z hotelu na okruh a z okruhu do hotelu. V zásadě chceme izolovat paddock, nebude existovat žádné spojení mezi pracovníky okruhu a rodinou MotoGP. A konečně, rodina MotoGP bude mít kolem 1300 lidí. Zvýšili jsme počet členů každého továrního týmu třídy MotoGP o pět. Čísla pro Moto2 a Moto3 zůstávají stejná, jak byla původně uvedena. Ve WorldSBK a FIM CEV Repsol definují další protokol, týkají se národních federací. Všechny protokoly související s jakýmkoli mistrovstvím FIM jsou spojeny s FIM a FIM je konečná strana, která protokoly schvaluje. U Mistrovství světa Superbike je to stejné, a také předloží svůj protokol kterékoliv národní federaci.“
 


Další články sekce MotoGP