KALENDÁŘ AKCÍ

Závody u nás i v zahraničí v období od 3. května do 9. května 2021.
otevřít kalendář

VIDEO TÝDNE

Každý týden nové video, která pro vás hledáme.

ukázat videa

NEJČTENĚJŠÍ

Bautista a Haslam po barcelonském testu

Foto: Honda
02.04.2021

HRC Team prožil pozitivní testování na španělském okruhu Catalunya.

Tým HRC dokončil dva dny intenzivní práce na domácím okruhu Catalunya v Montmeló ve Španělsku, která leží jen pár kilometrů od evropského ústředí týmu. Alvaro Bautista zde startoval poté, co v předchozích dnech havaroval při tréninkovém motokrosu, i proto se s týmem rozhodl testovat pouze první den dvoudenního testu. Ve výsledkové listině mu patří celkové 16. místo s časem 1:41,950. Jeho týmový kolega Leon Haslam využil k práci oba dva dny testování, které zakončil šestým nejrychlejším časem 1:40,900.

Alvaro Bautista
„Minulý víkend jsem měl při tréninku na motokrosové motorce malý pád a narazil jsem si hruď. Jakmile jsem v Barceloně nasedl na motorku, uvědomil jsem si, že bolest byla intenzivnější, než jsem čekal, ale naštěstí jsme byli včera schopni dokončit plán testování. Měli jsme spoustu nových věcí k testování v různých oblastech motocyklu, od nastavení motoru až po elektroniku, rozložení hmotnosti a moji jízdní pozici. HRC odvedla přes zimu skvělou práci. Jsme šťastní a máme připravený dobrý základ pro začátek sezóny. Motorka je mnohem konzistentnější po celém okruhu, zejména pokud jde o elektroniku. Dnes ráno jsem měl bohužel mnohem větší bolesti a vzhledem k tomu, že jsme včera odvedli hodně práce, jsme se s týmem rozhodli, že nebudu jezdit. Snažil jsem se zjistit, zda bych mohl udělat nějaké konečné úpravy, ale po několika kolech jsem raději přestal. Shromáždili jsme spoustu informací, které jsme poslali do Japonska. Jsem si jistý, že během dalších testů můžeme dosáhnout dalšího pokroku.“

Leon Haslam
„Jsem spokojený s tím, jak tyto testy proběhly, protože jsme si užili skvělé povětrnostní podmínky a oba dny jsme dokázali dobře zúročit. Okamžitě jsem si uvědomil, že aktualizace, které HRC přivezlo, byly slibné, protože jsme hned jezdili rychle, na trati, kde mi minulý rok nebylo zvlášť dobře. Změny, které udělali v desáté zatáčce, jsou dobré, protože můj pocit je nyní v této sekci mnohem lepší. Nejdůležitější bylo, že jsme nejezdili jen rychle během jednoho kola, ale také z hlediska našeho závodního tempa, což je zásadní a jeden z bodů, které jsem chtěl zlepšit oproti minulému roku. V Jerezu jsme hodně pracovali na mé jezdecké pozici a rovnováze, zatímco tady jsme se zaměřili hlavně na elektroniku. Druhý den jsme vyzkoušeli několik různých věcí, ale nakonec jsme vyloučili určité vylepšení a vrátili se zpět k včerejšímu nastavení. Ke konci závěrečného vyjetí na dráhu jsem se snažil vylepšit svůj nejlepší čas z prvního dne, ale moje kolo bylo přerušeno, když bohužel vyvěsili červenou vlajku. Celkově jsme tu ale měli nějaký konstruktivní čas na dráze.“